Jollain tatuoituna lapsen nimi, syntymäaika tms??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Liro
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Te, keillä on tatska, jossa lasten nimet eikä tilaa enää uusille nimille eli tatska on tavallaan jo valmis, ni mitäs jos vahingossa tulisitte raskaaksi? Mihin uuden tulokkaan nimi laitettais jos muiden lasten nimet on jo omassa paikassaan...? No, ehkä vähän tyhmä kysymys, mut pohdinpahan vaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Poolo:
Te, keillä on tatska, jossa lasten nimet eikä tilaa enää uusille nimille eli tatska on tavallaan jo valmis, ni mitäs jos vahingossa tulisitte raskaaksi? Mihin uuden tulokkaan nimi laitettais jos muiden lasten nimet on jo omassa paikassaan...? No, ehkä vähän tyhmä kysymys, mut pohdinpahan vaan...

Joo mä kanssa sanoisin että kyllä se tatskaaja keksis miten sitä voisi jatkaa että saisi uudenkin tulokkaan nimi esille. =)

Mä kanssa mietin että jos tatskaisi tähtien sisälle lasten nimet mutta tosiaan kun sellanen on niin monella.
Sitten aattelin että voisi laittaa pienen enkelin tai sitten pienen vauvan jalkapohjan kuvan. :heart:

Miulla on pojun nimikirjaimet ja syntymäaika ja niiden keskellä pojun kuva =) Ei ihan kuvakuva vaan semmoinen ihan pojun näköinen piirretty nukenpää (semmoisia nukkeja oli joskus 60-70-luvuilla ) jolla kruunu päässä =)

Alkuperäinen kirjoittaja Liro:
Alkuperäinen kirjoittaja Poolo:

Joo mä kanssa sanoisin että kyllä se tatskaaja keksis miten sitä voisi jatkaa että saisi uudenkin tulokkaan nimi esille. =)

Mä kanssa mietin että jos tatskaisi tähtien sisälle lasten nimet mutta tosiaan kun sellanen on niin monella.
Sitten aattelin että voisi laittaa pienen enkelin tai sitten pienen vauvan jalkapohjan kuvan. :heart:

Sit se tulis johonkin muualle. Mut näillä näkymin ei toista lasta ole tulossa...ainakin jos kierukkaan luotan...

tänä kesänä ois tarkoitus ottaa viivakoodi jossa lasten syntymävuodet. Nimet yms muuten,mutta kun lapsia on kuusi niin en saa mitään paikkaa mieleen missä ne näyttäs hyvältä