Joku soittelee meistä sossuun JATKUVASTI!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26202836]Kukaan ei tee aiheetta ilmoitusta "sossuun", vaikka - tottakai - asianomaisesta siltä tuntuisikin: 'ei savua ilman tulta'.[/QUOTE]

no kyllä tekee!

esim. mä pistin yhteen lapsen sukulaiseen välit poikki(koska repi lasta korvasta) tää teki ilmoituksen että lapsi kulkee rääsyissä, että isä käyttää huumeita, että sitä ja tätä ja tota... oli a4. Sossuntäti soitti, keskusteli. Ja koska päiväkodista ei oo tullut huolta esim.lapsen pukeutumisesta ja tää sossuntäti on nähnyt meitä kylillä.. Niin totesi että eipä tässä ole mitään, ja ilmoitus kirjattiin perättömäksi.

Lastenlääkäri ei suostunut allergioita meilläkään testaamaan kun ei ollut iho-oireita ja kun korvikkeenvaihto auttoi, niin ei kuulema voi olla maitoallergiaa.

Kysyin heti ensimmäisenä mikä viranomaistaho on soitellut, sos.työntekijä sanoi ettei mikään viranomaistaho, vaan ihan yksityishenkilö ja että jos viranomaiset soittelee, siitä tulee kirjallinen tiedonanto ja lausunto.

Yhdelle naapurille kerran selitin että meillä on tosi itkuinen vauva ja etten tiedä miksi itkee. Hän sanoi ymmärtävänsä koska hänen molemmat lapset itki ensimmäiset 3kk yötä-päivää.

Terveyskeskusläälärit(tai monet muutkaan lääkärit) eivät myönnä suolisto-oireisten allergioiden olemassaoloa. Yksi allergiasairaalan lääkäri sanoi että niistä ei kuulemma ole mitään kursseja, vain erikoislääkärit tietävät niistä. Siksi yleislääkärit kieltävät ne, vaikka suolisto-oireiset allergiat ovat todellakin ihan olemassaolevia ja allergialääkäreiden tietämiä.

Edelleen olen sitä mieltä että sinun kannattaisi käyttää lapsesi yksityisellä lasten allergologilla, ja pyytää lähete altistuksiin häneltä. Älä anna periksi, koska tuo todellakin kuulostaa ihan samalta kuin meillä.

En tiedä missäpäin asut, mutta jos vain mitenkään mahdollista, lähde Helsinkiin, Mehiläiseen, Ove Mickelsonin vastaanotolle.
Olen 99% varma että hän osaa auttaa.

Ove Mickelsson | Lääkärit ja vastaanottajat | Terveyspalvelut | Varaa aika | Mehiläinen

Yhteistyössä