Mies kävi aamupäivällä ennen töihin menoa kaupassa ja pyysin et jos jotain herkkua minulle toisi.
Toi Pussin lakuja, Leijona-sekotuspussin, levyn Fazerin-punasta, levyn geishaa :kieh:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nicola81:Miksei mun mies tuo tommosia herkkuja. Jos mä pyydän tuomaan jotain hyvää, niin kotiin tullessa ilmoittaa tuoneensa jotain hyvää, itsensä. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Kissansilmä:Alkuperäinen kirjoittaja Nicola81:Miksei mun mies tuo tommosia herkkuja. Jos mä pyydän tuomaan jotain hyvää, niin kotiin tullessa ilmoittaa tuoneensa jotain hyvää, itsensä. :kieh:
Näimpä meilläkin =)
Alkuperäinen kirjoittaja TiiaNooraMarjaLeena:Jos miehesi tykkää hieman isommasta peffasta:hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:Alkuperäinen kirjoittaja Kissansilmä:Alkuperäinen kirjoittaja Nicola81:Miksei mun mies tuo tommosia herkkuja. Jos mä pyydän tuomaan jotain hyvää, niin kotiin tullessa ilmoittaa tuoneensa jotain hyvää, itsensä. :kieh:
Näimpä meilläkin =)
No hyväähän se kai on sekin?
![]()