Säästääkö joku oikeesti kauppakuitteja sen varalta jos ero tulee??

Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:
Mä jäin oikeesti eilen aivan :o auki. BB- Tuuli kertoi näin tekevän... Mä en voi uskoo, et tälläsii ihmisii löytyy. Pakkohan se on uskoo, mut onkohan toi ihan tervettä?? :whistle:

Se Tuuli höpisi jotain, et joululahjatkin lasketaan budjettiin ja sit tasataan kuun lopussa, et kumpi on velkaa toiselle. Herranjumala sentään mikä nainen.
Eli jos mies ostaa halvan lahjan Tuulille ja Tuuli kalliin lahjan niin mies joutuu maksamaan kuun lopussa siitä omasta lahjastaan Tuulille. Huhhuh.....
kun kuulemma kaikki kulut puolitetaan.

:o Sanoiks se niin???!!! Oikeesti??!! Ei tsiisus :laugh: :laugh: Kuka jaksaa laskee noin pilkun päälle kaikki??!!
Mä oisin ukolle jo puolivaltakuntaa pystys jos me tolleen laskettais :laugh:

ei voi kun ihmetellä sellaisia ihmisiä, jotka varmuuden vuoksi keräävät kuitit, "jos ero tulee".
Jos meille tulis ero, niin mulla olis kyllä ihan muutenki miettimistä, et mikä on sun ja mikä mun.

Eniten miettisin lapsiani. Maallisella omaisuudella ei hirveesti ois merkitystä!

Alkuperäinen kirjoittaja voi kiasus:
Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:
Mä jäin oikeesti eilen aivan :o auki. BB- Tuuli kertoi näin tekevän... Mä en voi uskoo, et tälläsii ihmisii löytyy. Pakkohan se on uskoo, mut onkohan toi ihan tervettä?? :whistle:

Se Tuuli höpisi jotain, et joululahjatkin lasketaan budjettiin ja sit tasataan kuun lopussa, et kumpi on velkaa toiselle. Herranjumala sentään mikä nainen.
Eli jos mies ostaa halvan lahjan Tuulille ja Tuuli kalliin lahjan niin mies joutuu maksamaan kuun lopussa siitä omasta lahjastaan Tuulille. Huhhuh.....
kun kuulemma kaikki kulut puolitetaan.

:o Sanoiks se niin???!!! Oikeesti??!! Ei tsiisus :laugh: :laugh: Kuka jaksaa laskee noin pilkun päälle kaikki??!!
Mä oisin ukolle jo puolivaltakuntaa pystys jos me tolleen laskettais :laugh:

KYLLÄ!!! Mä kuuntelin aivan kauhuissani. jatkoi vielä, että kun hänellä ei ole ollut herrasmiehiä, jotka maksais kaiken. Tuuli siis haluaisi hyötyä miehestä.

Alkuperäinen kirjoittaja Avoliitossa:
Mutta ei tätä koskaan tasata... kyllä se vuosien saatossa varmaan tasaantuu...

10 vuoden kokemuksella tiedän, että mä vingutan pankkikorttia tehokkaammiin. Koska kaikki ylimääräinen investointi yhteiseen on poissa omasta kulutuksesta/omista lainalyhennyksistä/omasta lisäeläkkeestä, mulla on motivaatio ylläpitää "velkalistaa".

Tämä on taloutta ja sillä ei ole tekemistä mitään rakkauden, perhe-elämän tai avioliiton kanssa ;)

Tunnen kyllä ihmisiä, jotka säästää kuitit ja jakaa ne kuun lopussa...Mielestäni outoa, jos on yhteinen talous niin meillä ainakin puhalletaan yhteen hiileen, eli jos toisella vähemmän rahaa kuin toisella, niin silloin jeesataan..Toi koko Tuulin juttu kuulosti siltä, ettei se vakavissaan ole seurustellu. Tai ainakin kauhea pessimisti on ollut suhteen jatkumisesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
Sehän meni niin, että säästää kauppakuitit ja ne tasataan joka kuukausi. Ja merkkaa lahjat ylös, että eron sattuessa tietää, mikä kuuluu kummallekin.

Kyllä se sanoi laskevansa myös joululahjat budjetointiin. Kun mä kysyin mieheltäkin, et kuulinko mä oikein.

Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
Sehän meni niin, että säästää kauppakuitit ja ne tasataan joka kuukausi. Ja merkkaa lahjat ylös, että eron sattuessa tietää, mikä kuuluu kummallekin.

Lahjat ylös. Eli saako lahjan saaja sitten tuon lahjan? vai antaja?

nauroin illalla ihan kippurassa. Meillä on omat tilit ja omat rahat ja täällähän kaikki luulee, että jos ei ole yhteistä tiliä ja rahoja niin elämä on tuollaista :p Tottakai se on. Makkarapaketissa on nimet ja kuun lopussa tasataan kumpi on syönyt montakin siivua sitä. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
nauroin illalla ihan kippurassa. Meillä on omat tilit ja omat rahat ja täällähän kaikki luulee, että jos ei ole yhteistä tiliä ja rahoja niin elämä on tuollaista :p Tottakai se on. Makkarapaketissa on nimet ja kuun lopussa tasataan kumpi on syönyt montakin siivua sitä. :laugh:

Meilläkin on omat tilit, mut ei meilläkään lasketa montako makkarasiivua kumpikin on syönyt... Mä en kyl syö makkaraa niin et mies varmaan joutuis tasailee....huhhahhei... :laugh: :laugh:

Yhteistyössä