Joku rauhanen tai imusolmuke poskessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tai lähellä leukalinjaa, vähän kuitenkin posken puolella. Mulla ollut vuosikausia ja se aina ärtyy välillä, niinkuin nyt.. Ärtyessään tuntuu selvemmin ja on kipeä, kun koskee.. muljuaa.. Ärtyy esim. flunssassa, mutta nyt ei ole flunssaa.. Aftoja tosin on muutama suussa. Voiko olla jotain vakavampaa? Olen aina vain ajatellut, että on joku imusolmuke tms. Enkä ole edes miettinyt aiemmin, että pitäisikö sitä selvitellä... :(

En tiedä, mutta mulla aivan sama. Toisella puolella, sellainen pitkämäinen. Nyt kyllä melko suuri juuri flunssan/huuliherpeksen vuoksi. Luulen silti, että kysäisen tuosta seuraavaksi lääkäriltä. Ei kai se tuosta paljon pienene, vaikka paranenkin.

[QUOTE="kiva";26060295]En tiedä, mutta mulla aivan sama. Toisella puolella, sellainen pitkämäinen. Nyt kyllä melko suuri juuri flunssan/huuliherpeksen vuoksi. Luulen silti, että kysäisen tuosta seuraavaksi lääkäriltä. Ei kai se tuosta paljon pienene, vaikka paranenkin.[/QUOTE]

Mulla pienenee, mutta tuntuu kyllä jos kokeilee. Nyt on turvonnut.. Kai tuosta täytyy kysellä..

mullakin on toisessa poskessa tuollainen ollut n. 10 vuotta. normaalisti patti on herneen kokoinen, mutta puristelemalla saa helposti turvotettua moninkertaiseksi.