Joku on tekeytynyt minuksi ja kysellyt nimiä olemattomille kaksosille!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hei kaikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hei kaikki

Vieras
Oon se Taikatuuli Louna Pihlajan, Sadehelmi Lilja Vellamon, Lumikukka Talvi Illusian ja pienen poikavauvan äiti. Tyttöjen nimet on varmaan jääneet ainakin joidenkin mieleen, joten siksi kirjotin ne tähän. Meillä ei siis oo kaksosia! Ärsyttää kun tekeydytään toiseksi henkilöksi.

XnWO21Z.gif

• Tykkää
Reactions: satutytti ja Björn
Ei kuule oikein mene läpi. Ensinnäkin sun tyttöjen nimet ois niin vaikeita muistaa oikein ulkomuistista että se on lähes mahdotonta. Toiseksi sä itse muka keksit sen pojan nimen nyt elokuussa vasta sen jälkeen kun sulle oli ehdoteltu eri nimiä. Ensin vaan kysyit että mikä nimeksi. Eli toisinsanoen valehtelit tällä nyt elokuussa, valehtelet tänään ja oot valehdellut viime vuonnakin.

Ei kuule oikein mene läpi. Ensinnäkin sun tyttöjen nimet ois niin vaikeita muistaa oikein ulkomuistista että se on lähes mahdotonta. Toiseksi sä itse muka keksit sen pojan nimen nyt elokuussa vasta sen jälkeen kun sulle oli ehdoteltu eri nimiä. Ensin vaan kysyit että mikä nimeksi. Eli toisinsanoen valehtelit tällä nyt elokuussa, valehtelet tänään ja oot valehdellut viime vuonnakin.

Et näköjään osaa lukea viestejä kunnolla.