Joku kysyi viikolla mistä tietää, että mies rakastaa oikeasti...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miuski harmailee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miuski harmailee

Vieras
Silloin en vastannut, mutta nyt vastaan. Sen tietää pienistä asioista, jotka mies ottaa huomioon sun puolesta. Olimme koko perheen voimin risteilyllä ja mies otti mulle mukaan korvatulpat, kun tiesi, etten oikein saa siellä muuten nukuttua. Samoin aamupalapöydässä pyysin häntä tuomaan mulle teetä, toi hän kaksi kuppia vettä. Toisessa hunajaa, toisessa ei :) Ja vielä osti mulle tuliaisen, jota itse en raaskinut ostaa ja antoi sen yllätyksen kotona.

Pieniä juttuja, mutta minusta kertovat juuri sen. Mies rakastaa oikeasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Miuski harmailee:
Silloin en vastannut, mutta nyt vastaan. Sen tietää pienistä asioista, jotka mies ottaa huomioon sun puolesta. Olimme koko perheen voimin risteilyllä ja mies otti mulle mukaan korvatulpat, kun tiesi, etten oikein saa siellä muuten nukuttua. Samoin aamupalapöydässä pyysin häntä tuomaan mulle teetä, toi hän kaksi kuppia vettä. Toisessa hunajaa, toisessa ei :) Ja vielä osti mulle tuliaisen, jota itse en raaskinut ostaa ja antoi sen yllätyksen kotona.

Pieniä juttuja, mutta minusta kertovat juuri sen. Mies rakastaa oikeasti.
Peesaan täysin. Juuri nämä pienen pienet, mutta samalla suuret teot kertovat suhteen laadun. Munkin mies tekee just samantyyppisiä juttuja ja me ollaankin kuin vastarakastuineita (avioliittoa 4 vuotta takana).

Naura pois vaan! Minusta se just on niin, että mies on ajatellut mua töissä ja huomannut ottaa ne korvatulpat mukaan, että rouvakulta saisi nukuttua. Ja kun en tullut sanoneeksi, että teetä hunajalla vai ilman, toi hän molempia versioita, joista sain valita.

Kyllä sen rakkauden voi muuallakin huomata, kuin vain vällyjen välissä...

On ihan miehen luonteesta kiinni osaako/muistaako/jaksaako tuoda sulle kaikkea mitä haluat. Tuollainen mies on varmasti rakastunut, mutta ei tarkoita, että jonkun mies joka ei ole noin huomaavainen, olisi yhtään vähemmän rakastunut.

niin arjen pienistä asioistahan sen tietää.
mutta eikö miehesi tiedä käytätkö teessä hunajaa, vai miksi hän toi kaksi kuppia? oletteko kauankin olleet yhdessä?

Alkuperäinen kirjoittaja jojo:
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
:laugh: Anteeks kun mua naurattaa, mutta ei se nyt noin mene.. vähänkö teil nyt on ihanaa..

Miten se sitten sinusta menee? Noin vertailun vuoksi, en ilkeile. :)

Samaa mietin. Kerropa nyt meille tietämättömille, mistä tietää, että mies rakastaa oikeasti.

Alkuperäinen kirjoittaja haapaska:
On ihan miehen luonteesta kiinni osaako/muistaako/jaksaako tuoda sulle kaikkea mitä haluat. Tuollainen mies on varmasti rakastunut, mutta ei tarkoita, että jonkun mies joka ei ole noin huomaavainen, olisi yhtään vähemmän rakastunut.

No ei ole ihan tavallista munkaan miehelläni eikä meidän elämä todellakaan ole jatkuvaa toisen kukkasena pitämistä. Ihan arkea elellään kolmen lapsen kanssa, yhdessä ollaan oltu kohta 15 vuotta. Näistä vaan ilahduin oikeasti, vaikka monet onkin nyt sitä mieltä, että tyhmää.

Alkuperäinen kirjoittaja Sama täällä:
Nuo naureskelijat ovat takuuvarmasti niitä, joiden avioliitto rakoilee ja mies juopottelee. He EI eivät tiedä tosi rakkaudesta MITÄÄN.

Uskonpa asian olevan juurikin päinvastoin. Oikeasti, sinunko mielestäsi nuo ap:n kertomat jutut on sitä tosirakkautta?:D No onnea vaan!:D

No, tästä: meillä oli tosi kova riita. Olin just tulossa suihkusta, enkä löytänyt silmälasejani. Riideltiin siinä, ja huusin, etten edes näe mitään, kun lasit hukassa. Mies alkaa etsiä silmälasejani SAMALLA, kun jatkamme riitaamme. Jotenkin se oli tosi koomista.

• Tykkää
Reactions: Dongxi
:laugh: Anteeks kun mua naurattaa, mutta ei se nyt noin mene.. vähänkö teil nyt on ihanaa..

Vastoinkäymisistä sen huomaa, kun toinen pysyy vierellä kaikesta huolimatta, vaikka elämä on epätäydellistä ja sinä olet epätäydellinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Sama täällä:
Nuo naureskelijat ovat takuuvarmasti niitä, joiden avioliitto rakoilee ja mies juopottelee. He EI eivät tiedä tosi rakkaudesta MITÄÄN.

miks aina näin?
jos on eri mieltä tai nauraa jollekki asialle miks sillon muka ite pitäs olla tosi onneton ja kaikki menee päin persettä.

Alkuperäinen kirjoittaja myö:
No, tästä: meillä oli tosi kova riita. Olin just tulossa suihkusta, enkä löytänyt silmälasejani. Riideltiin siinä, ja huusin, etten edes näe mitään, kun lasit hukassa. Mies alkaa etsiä silmälasejani SAMALLA, kun jatkamme riitaamme. Jotenkin se oli tosi koomista.

:D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mutta eikö miehesi tiedä käytätkö teessä hunajaa, vai miksi hän toi kaksi kuppia? oletteko kauankin olleet yhdessä?

Vasta kohta 15 vuotta. En aina juo teetä hunajalla, riippuu ihan mielialasta, mitä haluan. Hankala nainen :)

Alkuperäinen kirjoittaja myö:

Ihana!!!

Mä juon ainakin silloin tällöin hunajalla ja joskus ilman tai vaikka maidolla.

No joo...

Mä tiedän, että mun mies rakastaa, kun se siivoaa meillä. Minä kun inhoan siivoamista.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Ei ap missään kohtaa mielestäni väittänyt että kaikkien suhteessa menee näin vaan ilmaisi mielipiteensä että hänen mielestään se rakkaus ilmenee mm. juuri tällaisina huomaavaisina eleinä arjessa.

Olen siinä mielessä samaa mieltä asiassa, että parisuhde on useimmiten arkea ja pieniä asioita, mutta tosi rakkaus on sitä, että saat olla täysi paska ja silti sinusta välitetään. Eikä tämä tarkoita sitä, että olet täysi paska aina, yhtä lailla sinä yrität kun toinen on sulle paska. Vuorotellen. Kaiken aikaa yhteen punotaan juuria kuten Juha Tapion biisissä. Että osaan minäkin olla romattisen ällö, kuuntelen Juha Tapioo miehen kanssa.

Vastoinkäymisistä sen huomaa, kun toinen pysyy vierellä kaikesta huolimatta, vaikka elämä on epätäydellistä ja sinä olet epätäydellinen.

No eipä sekään aina rakkautta ole.