Joku kiltti jolla on ikean markör sarjaa....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PeggyBundy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

PeggyBundy

Vieras
oleva tv-taso. Kuvastossa ei mittoja siitä että kuinka leveät ovat kaapit ja mun pitäis saada tietää mahtuuko meidän dvd jne. sinne. Turhaan en viitsisi ikeaa lähteä ajamaan. Kiitos etukäteen jos joku tiesi:)

No etpä tätä kysynyt, mutta jätä koko Ikean huonekaluostos suunnitelmat väliin. Mulla on lipasto ja laatu on kyllä ihan pjaskaa. Laatikoitakaan ei saa laittaa edes puolilleen vaatetta kun heti levyt roikkuvat eikä sitten mene kiinni. Hyvältä kyllä näyttää...

Alkuperäinen kirjoittaja Asian vierestä:
No etpä tätä kysynyt, mutta jätä koko Ikean huonekaluostos suunnitelmat väliin. Mulla on lipasto ja laatu on kyllä ihan pjaskaa. Laatikoitakaan ei saa laittaa edes puolilleen vaatetta kun heti levyt roikkuvat eikä sitten mene kiinni. Hyvältä kyllä näyttää...

:o ja meillä kaikki Ikea-tuotteet toimivat moitteetta!
Itsekin olen tuota Markör-sarjaa katsellut :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Asian vierestä:

Onko massiivipuinen lipasto kuten toi tv taso on? =)

Kiitos...eli jää ostamatta kun ei noi laitteet mahdu. Pitäis löytää joku tv-taso mihin saa tolta pikkumieheltä kaikki piiloon:)Ideoita? Pitäis olla joku pähkinä tai tummapähkinä väriltään...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos...eli jää ostamatta kun ei noi laitteet mahdu. Pitäis löytää joku tv-taso mihin saa tolta pikkumieheltä kaikki piiloon:)Ideoita? Pitäis olla joku pähkinä tai tummapähkinä väriltään...

Kyllä lapsi oppii sen ettei niihin saa koskea,melko nopeastikkin,että sen takia ei kannata ns peittäviä kalusteita hankkia. :D