Siemennesteanalyysi..
Olen seurannut tätä palstaa jo pitkään ja nyt on minunkin aika esittäytyä ja tunnustaa, että niitä lapsia ei sitten ihan noin vaan tosiaan tehdä.. :/
Toivottavasti otatte minut joukkoon mukaan
Olemme siis kolmikymppinen lapseton pariskunta.
Minä olen käynyt eilen viimeiset tutkimukset ja kaikki on osaltani ilmeisen hyvin.¨
Miehen simppatestien vastaukset saimme eilen ja tähän kaipaisin nyt kipeästi hiukan tulkkausta, kun ei tullut mitään luku ohjetta ja sen osaan katsoa, että viitearvoissa ei kaikki ole, jotain on pielessä, mutta kuinka pahasti pielessä??? :/
Lääkäri puhui, että voisimme inseminaatiohoitoihin hakeutua, kun on vuosi yritystä takana, mutta ei oikein mitenkään kommentoinut tuota ja näänhän minäkin, ettei se ok ole, mutta miten huonolla mallilla. Olin niin hämmentynyt, etten tajunnut kysyä, et onko se luomuvaavi edes mahdollinen ja mitä nuo ihan suomeksi tarkoittaa :'(..
Tulokset oli tarkalleen ottaen tällaiset:
Tilavuus: 1,6ml Ph:8
Ulkonäkö: normaali Viskositeetti: normaali
Pitoisuus: 180x10 (potenssiin6) /ml
Siittiöiden kokonaismäärä 288x10 (potenssiin 6)
Liikkuvuus: A -%
B 41&
C 33%
D 26%
MAR-testi: negatiivinen
Siittiöt: normaalimuotoisia 5%
anomalioita 95%
pää: 91% keskikappale: 3% häntä: 1%
Leukosyytit: 6x10 potenssiin 6/ml
Epäkypsät kivesperäiset solut: 3 x 10 potenssiin 6/ml
Olen seurannut tätä palstaa jo pitkään ja nyt on minunkin aika esittäytyä ja tunnustaa, että niitä lapsia ei sitten ihan noin vaan tosiaan tehdä.. :/
Toivottavasti otatte minut joukkoon mukaan
Olemme siis kolmikymppinen lapseton pariskunta.
Minä olen käynyt eilen viimeiset tutkimukset ja kaikki on osaltani ilmeisen hyvin.¨
Miehen simppatestien vastaukset saimme eilen ja tähän kaipaisin nyt kipeästi hiukan tulkkausta, kun ei tullut mitään luku ohjetta ja sen osaan katsoa, että viitearvoissa ei kaikki ole, jotain on pielessä, mutta kuinka pahasti pielessä??? :/
Lääkäri puhui, että voisimme inseminaatiohoitoihin hakeutua, kun on vuosi yritystä takana, mutta ei oikein mitenkään kommentoinut tuota ja näänhän minäkin, ettei se ok ole, mutta miten huonolla mallilla. Olin niin hämmentynyt, etten tajunnut kysyä, et onko se luomuvaavi edes mahdollinen ja mitä nuo ihan suomeksi tarkoittaa :'(..
Tulokset oli tarkalleen ottaen tällaiset:
Tilavuus: 1,6ml Ph:8
Ulkonäkö: normaali Viskositeetti: normaali
Pitoisuus: 180x10 (potenssiin6) /ml
Siittiöiden kokonaismäärä 288x10 (potenssiin 6)
Liikkuvuus: A -%
B 41&
C 33%
D 26%
MAR-testi: negatiivinen
Siittiöt: normaalimuotoisia 5%
anomalioita 95%
pää: 91% keskikappale: 3% häntä: 1%
Leukosyytit: 6x10 potenssiin 6/ml
Epäkypsät kivesperäiset solut: 3 x 10 potenssiin 6/ml