Joku ero sun ja sun puolison välillä?

Kun mä aamulla herään , mulla on ihan kauhea nälkä ja meen syömään, mutta mies ei pysty syömään aamulla tai siis sillä ei tee mieli syödä.
Toinen jos miestä väsyttää niin se nukahtaa vaikka kuin hyvää elokuvaa katotaan ja mä taas en nukahda/osaa laittaa nukkuun ennen ku elokuva on katottu, vaikka olis kuin huono elokuva.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sinterella:
Kun mä aamulla herään , mulla on ihan kauhea nälkä ja meen syömään, mutta mies ei pysty syömään aamulla tai siis sillä ei tee mieli syödä.
Toinen jos miestä väsyttää niin se nukahtaa vaikka kuin hyvää elokuvaa katotaan ja mä taas en nukahda/osaa laittaa nukkuun ennen ku elokuva on katottu, vaikka olis kuin huono elokuva.
Ja mun mies syö ihan "oikeita ruokia" ihan aamullaki. Mä melkeen yökkään vieressä niitten aterioitten kans. Makkaraa, muikkuja, ja ihan mitä vaan mitä jääkaapista sattuu löytämään, se syö ne, AAMULLA! :$
 
Meillä on montakin eroa:

Mies herää väkisin viimeistään 8. Työaamuina viim,5. Minä taas nukkuisin pitkälle päivään asti.

mies nukahtaa tv ohjelman aikaan/hyvän leffab esim makuunista vuokraamamme ja minä katson loppuun asti.

minä olen yöihminen, mies päiväihminen.

minä nauraa kikatan melkein kaikelle, mies taas 'oikein hyville'.. :LOL:

minä pystyn lukemaan tekstin, kattomaan kuvan, ja vielä nauramaankin elokuvan kohtaukselle, mies taas lukee ensin ja sit kattoo kohtauksen jos ehtii.. tai toisinpäin eli ensin kuva ja sit lukee minkä ehti, eikä siis melkein koskaan pääse siihen huumorinkukkaan mukaan mikä naurattaa mua vielä leffan jälkeenkin..

huumorintaju on muutenkin erilainen, minä nauran 'tyhmillekin' vitseille mies ei aina edes tajua vitsiä.. :LOL:

JaJaJaJa..

minä voisin hyvinkin olla kotiäitinä koko loppuelämän, mies taas ei millään jäisi kotiin, työnarkomaani. Mutta parempi töissä paljonkin kuin kuppilanarkkis =)

minä tykkäisin vapaapäivänä olla kaksin kotona, kattoo vaikka päivällä leffaa tjn mutta mies tahtoo että tehdään jotain esim rakennetaan taloa tai siivotaan pihaa tms..

Vitsit että on ärsyttävä kun on tuollainen työhiiri puolisona, tuntee itsensä laiskaksi, jota en kumminkaan myönnä olevani(aina)...

Vielä löytyy varmasti eroja(on meillä yhteistäkin, kun joku kumminkin ajattelee että onpa paljon eroja), mutta ei jaksa kirjoittaa :D :heart:

Silti ollaan tultu toimeen erittäin hyvin... :heart: + :heart: = :heart:
 

Yhteistyössä