joku ei tätä halua tietää mutta joululaatikot on tehtynä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vinci
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vinci

Vieras
siis porkkana ja lanttu...pakkaseen heitin ettei tarvii kun sulattaa ja lämmittää!!
peruna olis vuorossa ens kuussa....jos jaksaa...

teen näin aikasin ettei tarvii heti jouluna ressata!!!

Alkuperäinen kirjoittaja satu86:
mä taidan ostaa kanssa valmiina. eka joulu kun kotona ollaan niin ostan varulta valmiita ku kuitenkin sössin kaiken. koskaan en oo jouluruokia tehny :ashamed:

Ne laatikot on ihan älyttömän helppoja tehdä, ei niitä voi ryssiä. :) Kokeile tehdä ajoissa pakastimeen!

Alkuperäinen kirjoittaja äitirapunen:
ja tuoreen makuisena pakastimessa kaksi kuukautta? jos oikeasti säilyy niin minäkin teen valmiiksi!!

Säilyy ne. Itse tosin teen vasta tuossa marraskuun lopulla (yritän sulattaa pakastimen ennen). Imelletty perunalaatikko kestää pakastamisen myös hyvin, itse paistankin ennen pakastamista, jotkut pakastaa raakana ja paistaa sitten aattona.

Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
Alkuperäinen kirjoittaja äitirapunen:
ja tuoreen makuisena pakastimessa kaksi kuukautta? jos oikeasti säilyy niin minäkin teen valmiiksi!!

Säilyy ne. Itse tosin teen vasta tuossa marraskuun lopulla (yritän sulattaa pakastimen ennen). Imelletty perunalaatikko kestää pakastamisen myös hyvin, itse paistankin ennen pakastamista, jotkut pakastaa raakana ja paistaa sitten aattona.

Kiitos tiedosta! Jospa minäkin innostuisin.

Alkuperäinen kirjoittaja Meduusa:
Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:
Kukin tyylillään, mun pottuloora ainaki vettyy jos sen pakastan. Tai ainaki mun mielestä se tekee niin :whistle:

Ahaa, miepä kysyn äidiltäni, hää on huippu imelletyn perunalaatikon kanssa :D

Ei mun imelletyt ooo menny yhtään miksikään! :D Ja ne vasta huippuja on! :D

niin tuosta raakana pakastamisesta vielä että kassaneitikin kaupassa sano että tekee ne valmiiksi pakkaseen ja aattona laittaa uuniin että tulee joulun tuoksu ja saa tuoretta lootaa....
ite tein kyllä valmiiksi asti..tulee se tuoksu lämmittäessäkin!!

Alkuperäinen kirjoittaja Meduusa:
Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:
Kukin tyylillään, mun pottuloora ainaki vettyy jos sen pakastan. Tai ainaki mun mielestä se tekee niin :whistle:

Ahaa, miepä kysyn äidiltäni, hää on huippu imelletyn perunalaatikon kanssa :D

Ei mun imelletyt ooo menny yhtään miksikään! :D Ja ne vasta huippuja on! :D

Mie uskon kyllä tämän =)

Alkuperäinen kirjoittaja satu86:
mä taidan ostaa kanssa valmiina. eka joulu kun kotona ollaan niin ostan varulta valmiita ku kuitenkin sössin kaiken. koskaan en oo jouluruokia tehny :ashamed:

Ne laatikot on ihan älyttömän helppoja tehdä, ei niitä voi ryssiä. :) Kokeile tehdä ajoissa pakastimeen!

täytyis etsiä jostain kaapin uumenista ohjeet ja kattella niitä.. karjalanpaistin kyl teen. se on ehdoton ja helppo :)

Yhteistyössä