Jokos ne 4-vuotiaiden poikien lahjat ostettu?

  • Viestiketjun aloittaja *
  • Ensimmäinen viesti
m
Alkuperäinen kirjoittaja elli:
Alkuperäinen kirjoittaja *:
Alkuperäinen kirjoittaja elli:
huomen tarkoitus mennä tonttuilee omille lapsille 3v ja 4v luultavasti joku yhteinen juttu, serkku lapset saa kirjoja, en ymmärrä noita itsestään leikkiviä leluja. sori vaan.
Mikä on itsestäänleikkivä lelu?
salama autot, robottikoirat ym interaktiiviset jutut. ymmärrän hetken riemun mutta meillä jääny loppujen lopuksi nurkkaan.
interaktiivinen lelu ei ole itsestaan leikkiva lelu, johan nimikin sen sanoo. lelu reagoi esim leikkijan aaneen tai kosketukseen ja toimii sen mukaan. lelu odottaa mita leikkija tahtoo mutta ei suinkaan leiki itsekseen nappia painamalla.

 
Natsku: mikä on tekninen alusasu? joku kuosi vai..?


Kivaa kuulla mitä neljävuotiaat saa. Pitäis keksiä kummipojalle jotain pientä kivaa ja tää kummitäti on ihan hukassa et mitä sen ikänen juuri nyt voi haluta!

Onko esim. värityskirja tai muovailuvaha ihan out? Itse tykkään kaikenlaisesta taiteesta niin aina mielellään jotain itse tehtävää tuputtaisin.. Sit kun ei tunne edes näitä uusia piirroshahmoja, et minkälaisen kirjankin valitsis .. :xmas:
 
*
Alkuperäinen kirjoittaja olg4:
Natsku: mikä on tekninen alusasu? joku kuosi vai..?


Kivaa kuulla mitä neljävuotiaat saa. Pitäis keksiä kummipojalle jotain pientä kivaa ja tää kummitäti on ihan hukassa et mitä sen ikänen juuri nyt voi haluta!

Onko esim. värityskirja tai muovailuvaha ihan out? Itse tykkään kaikenlaisesta taiteesta niin aina mielellään jotain itse tehtävää tuputtaisin.. Sit kun ei tunne edes näitä uusia piirroshahmoja, et minkälaisen kirjankin valitsis .. :xmas:
Muovailuvahasta tykkää meidän poika ja kiva tehtäväkirja olisi muuten hyvä lahja myöskin hyvien kynien kera! Meillä uppoaa kirjoista Salama, Nalle Puhit, Franklinit, Muumit, Miinat ja Manut jne.

 
joulukuun ilja
ostettuna on pieni muovinen työkalusetti (aikuisen silmiin vähemmän esteettinen ja hieno, mutta lapsi toivoi), pehmolelu ja legoauto. Yksi paketti on vielä kaupassa.

Sukulaisilta saa ainakin legoja.
 
4veen äiti
Meillä on ralliautoja 4kpl pakkaus (niitä "oikeita" pienoiskoossa), junarataan lisäosia, cars autoja, eläinpyramidi peli, palapeli, vaatteita, joku dvd, luistimet ainakin...

Ja ei siis todellakaan meiltä kaikki vaan tuossa on mummit ja kummit mukana.
 
Maaria
Meillä saa: cars-auton (sellaisen sinisen isomman), legoja, lautapelin, yökkärin 2x dvd, wall-e robotin, kirja x2, pussilakana, muovailuvahaa, tukkirekka. Tuossa on siis kaikki mitä tulee saamaan, ei pelkästään vanhempien ostamat lahjat.
 
00
meiän ukko saa make-autonkuljetusrekan,röllipussilakanat,vaatetta,salamataskulampun,salamaranne sekä seinäkellon,salamayökkärin,puhuvan salama-auton,smurffilevyn ja paljon muuta isoveikan kanssa yhteiseksi.
 

Yhteistyössä