Jokos lapsilisät meni?

• Viestiketjun aloittaja elää minimillä
  • Ensimmäinen viesti
"NellaLinnea"
Ei oo vielä mennyt,mut päivällä menee osa,kun haen uudet silmälasit ja käydään tytön kanssa ostaan halloween juhliin tarvikkeita :) Ihana,kun vihdoin saan silmälasit päähän,tässä jo muutama viikko oltu ilman :/

Tämän aloituksen ansiosta muistin että lapsilisät on tulleet ja niinpä sitten surffasin nettipankkiin maksamaan laskuja.

Kaikki laskut on nyt maksettu kuukaudeksi eteenpäin, mutta talous ei ole siltikään tasassa. Tilille jätin 100€ ja säästötilille olen ns. velkaa vielä 200€, joten olen periaatteessa miinuksilla. Mutta mies kyllä tasoittaa tuota säästötiliä myös, joten eiköhän tässä tasoihin päästä :)

saan kolmesta lapsesta 280€ kun loppuosa menee suoraan vanhan asumistuen lyhentämiseen.
makselin kyllä hetkisitten laskuja tililtäni,mutta ei niitä ollu kun 60€. jäi siis lapsilisät vielä makaan tilille ja osa pariviikkoisesta tilistä ;)

On mennyt 19 ja risat kauppaan ja iltapäivällä käyn uudestaan kaupassa. Käteisenä on 40€ ja siitä menee Avonin meikkilaskuun 23€. Sitten pitääs hakia sukkapuikot ja fleeceä. Aika hyvin saan tuon menemään tänään kaikki, mutta perjantaina tulee palkka joten ei tässä mitään hätää ole. Niin ja ens viikolla tulee opintotuki.

Ai niin ja piilarilasku pitää maksaa.

Viimeksi muokattu:
On mennyt 19 ja risat kauppaan ja iltapäivällä käyn uudestaan kaupassa. Käteisenä on 40€ ja siitä menee Avonin meikkilaskuun 23€. Sitten pitääs hakia sukkapuikot ja fleeceä. Aika hyvin saan tuon menemään tänään kaikki, mutta perjantaina tulee palkka joten ei tässä mitään hätää ole. Niin ja ens viikolla tulee opintotuki.
oot jo kauppaan kerenny?
mä tässä vasta aamukahvia :cool:

qwen
Ei menny lasten, tileille laitan osan ja loput menee joulupukin tavaroihin :D Mie olen nii jouluihminen ku olla ja voi... Muuten harvoin ostelen, mutta joulun tulo saa minut laittamaan kaikenlaista...

Yhteistyössä