19 ja lisäprosentti 41, mutta nostan itse perusprosentin 21:een, että varmasti saan palautuksia.
Miten niin ei väliä, joudut sä ne mätkyt maksamaan opiskelijanakin.Alkuperäinen kirjoittaja opiskelija:Jotain 10% mutta sillä ei ole väliä, kun opiskelen. Muutan sitten jos töihin menen.
Mikä firma teillä/sulla on?Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:18% ja lisä 39,5%. Lisäksi ennakkoveroja maksettava firmasta useempi tonni.
Sulla on vissiin aika hyvät tulot.. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Just eilen tuli, perus 34 ja lisä 51.
Niin tämä opiskelija muuttaa sen sitten jos menee töihin. Ei hänen sitä nyt kannata nostaa, kun ei ole edes työtuloja mistä mennä veroja. Opintotuesta menee 10% veroja vaikka oma veroprosentti olisi suurempi.Alkuperäinen kirjoittaja amis:Miten niin ei väliä, joudut sä ne mätkyt maksamaan opiskelijanakin.Alkuperäinen kirjoittaja opiskelija:Jotain 10% mutta sillä ei ole väliä, kun opiskelen. Muutan sitten jos töihin menen.
Mulla on myös ollut aina vähintään tuo 21, itse nostamana.Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:19 ja lisäprosentti 41, mutta nostan itse perusprosentin 21:een, että varmasti saan palautuksia.