V
Vieras
Vieras
Tulevan vauvan isosisarus katteli taivaalle, osoitti sinne ja sanoi: "vauva tonne"... Arvatkaa alkoiko mielikuvitus lentään...Jos ei saadakaa pitää tätä vauvaa
Mulla on jo useamman päivän pelottanu, et mitä jos me menetetään tää vauva
Ja nyt sitte toi kommentti. Tosi hän ei puhu vielä kovin selkeästi ja vauva tarkottaa monesti pientä. Jos se vaan tarkotti et pieni tähti tuolla... Saa aina tulkita noita sen sanomisia... Onko muilla tullu tuollasia pelkoja vauvan menettämisestä? Mulla ei aiemmin ole ollu!
Niin ja mun kysymys oli, että miksi mulla melkeen joka yö tulee vähintään tunnin ajan säännöllisesti supistuksia, 2-10 minuutin välein? Onko ne vaan harjotusta vai voiko tarkottaa et lähtö olis lähelläkin???
Tuntuis että tuollaiset saa jo aikaan jotain kohdun suulla. Viime yönäkin kaks tuntia supisteli mut sitte loppu. Olin jo lähtemässä sairaalaan melkeen... Pari vk laskettuun aikaan, mut edelliset on tullu etuajassa molemmat.
Niin ja mun kysymys oli, että miksi mulla melkeen joka yö tulee vähintään tunnin ajan säännöllisesti supistuksia, 2-10 minuutin välein? Onko ne vaan harjotusta vai voiko tarkottaa et lähtö olis lähelläkin???
Tuntuis että tuollaiset saa jo aikaan jotain kohdun suulla. Viime yönäkin kaks tuntia supisteli mut sitte loppu. Olin jo lähtemässä sairaalaan melkeen... Pari vk laskettuun aikaan, mut edelliset on tullu etuajassa molemmat.