Jokohan sitä pimpsaa tohtis kysyä?

  • Viestiketjun aloittaja poju30
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Ensinnäkin ärsyttää suunnattomasti tuo sana vongata.Älä semmosta tee hyvä mies.Kysyt suoraan siltä vaimolta,mitkä on fiilikset ja milloin mahdollisesti sais laatuaikaa taas.Siihen asti omat ja vaimot kädet heilumaan,mutta ilman mitään paineita.Vaikka sullahan niitä alkaa ehkä jo olemaan..;)
 
IhanaValo
Mie jo otsikosta aattelin että mikähän palstavonkaaja tänne on tullut,mut onneks oli omasta vaimostas kyse:)

Miulla meni esikoisen kanssa useita kuukausia ennen kuin suostuin ees yrittämään.Sinä aikana ehti tulla monta kertaa paha mieli,kun olisin halunnut haluta mutta ei paikat suostuneet.Mies jaksoi oottaa.
Toisen jälkeen en muista enää,mutta tosi tosi varovaisesti piti olla ensin.
Vaimosi paikat on olleet aikamoisessa koettelemuksessa,hormonien takia mieliala mahtaa vieläkin heitellä,väsymystä voi olla yöheräilyjen takia?Yritä olla hienotunteinen sen "vonkaamisen" kanssa:)
Ja onnea uudesta perheenjäsenestä! :flower:
 
Jos mies ois ekaan kahteen kuukauteen synnytyksen jälkeen tullun vonkaamaan seksiä niin oisin lyöny halolla päähän! :D Kyllä mä olin niin romuna synnytyksen jälkeen että varmaan 3 kk synnytyksestä tuntu että noilla vehkeillä vielä vois joskus jotai tehä..

Ja exä sillon nätisti ootteli. Ei se edes kyselly ku näki et kuin kipee olin niin pitkään. Voithan sä kysyä sievästi mutta älä missään nimessä painosta. Ja todennäköisesti se vaimo kyllä sen osoittaa sit kun on taas valmis :)
 
tuotatuota
Meillä ei ole tarvinnu vongata miehen,olen sen ihan miel hänelle suonut vaikkei ne eka kerrat synnytysten jälkeen mitään mahtavia olleet..pisin aika ilman oli 3 viikkoa,lyhyin 10 päivää.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Eikös sitä suositella odottamaan jälkitarkastukseen (6 vko synnytyksestä suunnilleen). Jos tuntuu hyvältä jo aiemmin, niin miksei, mutta tuo jälkitarkastus on aika normaali "raja".
Oikesti on hyvä testata juuri ennen tuota miten sujuu, jos vähänkään itsellä tekee mieli (näin synnyttäneen näkökulmasta), silloin voi lääkärillekin valittaa, jos joku ei olekaan kunnossa ;)
 
JONSERED Karhunkantaja
Minä olen pitänyt ehdottomana rajana sitä, että olemme kotiin synnytyslaitokselta päässeet. Toisaalta, olisihan siitäkin voinut tinkiä :saint:

Mutta kaipa se on teistä molemmista kiinni... ja ehkä vauvastakin.
 
vieras
Mäe en jaksa olla niin tosikko, että suuttuisin jos mies VONKAISI. Miehet on miehiä ja musta oli ainakin ihan mukava huomata, että miestä kiinnosti edelleen vaikka kilojakin oli raskausaikana tullut. Niin ja meillä eka kerta vajaa neljä viikkoa synnytyksen jälkeen.
 
vauvamasu 3kk
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mäe en jaksa olla niin tosikko, että suuttuisin jos mies VONKAISI. Miehet on miehiä ja musta oli ainakin ihan mukava huomata, että miestä kiinnosti edelleen vaikka kilojakin oli raskausaikana tullut. Niin ja meillä eka kerta vajaa neljä viikkoa synnytyksen jälkeen.
hyvä pointti! että mies osoittaa "vonkaamisellaan" edelleen haluavan naistaan, se on hyvä. mä ainakin oisin otettu jos multa tultas kysymään (oma mieheke siis) "vointia" siellä... :D

 
noh..
MIKSI sä sitä täältä kysyt??? :^O Kysy suoraanvaimoltasi,onko _se_ jo mahdollista!
Tästä puolisoiden PUHUMATTOMUUDESTA ja huonosta keskinäisestä kommunikoinnista rehellisesti ihmisten ongelmat johtuu.puhukaa ja puhukaa!:) ps. onnea! :)
 

Yhteistyössä