Jokohan sitä uskaltaisi nauttia raskaudesta??

16.03.2005
876
0
16
Ensimmäinen 3 kk meni keskenmenoa pelätessä.. :/ Nyt raskaus alkaa olla jo hieman varmemmalla pohjalla mutta silti sitä koko ajan miettii et mitäs jos tää ei kuitenkaan onnistu.. Missähän vaiheessa sitä uskaltaisi huokaista helpotuksesta ja alkaa nauttimaan tästä olosta..

no mulla pahin pelko on helpottanut aina varhaisultran jälkeen. mutta hetkittäin edelleen iskee pelko ja epäusko.
mutta kohtahan alkaa sulla vauva potkiakin lujaa, eiköhän se sitten helpota :)

ja illuusialle :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja terra incognita:
Ensimmäinen 3 kk meni keskenmenoa pelätessä.. :/ Nyt raskaus alkaa olla jo hieman varmemmalla pohjalla mutta silti sitä koko ajan miettii et mitäs jos tää ei kuitenkaan onnistu.. Missähän vaiheessa sitä uskaltaisi huokaista helpotuksesta ja alkaa nauttimaan tästä olosta..

Mulla alkaa maanantaina 19.raskausviikko ja vieläkin ahistaa. Jostain syystä en vaan tunne liikkeitä ja niitä odottelen tässä. Mä toivon hartaasti että sitten kun alan hyvin tuntemaan liikkeet niin sitten mielikin rauhoittuu...tai sitten ei :|

:hug: Jos tolle linjalle lähetään, mitä tahansa voi sattua koska tahansa, mies voi ajaa kolarin, taapero voi päiväkodin keinusta tippua, aikuisille lapsille voi tulla vaikka mitä ongelmia... Koita nauttia siitä hetkestä mitä nyt elät! Raskaus on ihanaa aikaa, vaikkei siltä tunnu välttämättä fyysisesti, mutta se odottava innokkuus ja jännitys... Se on huikeeta:) Ja vauvan kanssa on ihanaa, kun ottaa rennon asenteen!

Pelko vaihtaa vaan muotoaan raskauden aikana. Sitähän se vaan on että rakastaa jo sitä tulevaa elämää ja pelko sen menettämisestä josksus ottaa vallan. Hyvähän se on olla realistinen mutta murehtiminen ei mitään silti auta. Silti on pakko murehtia ja märehtiä välillä ;) Minulla on kanssa ihan samoja fiiliksiä, varsinkin kun edellinen raskaus päättyi keskenmenoon. Nyt mennään viikoilla 11+6 eilen tehdyn ultran mukaan, joten hieman on helpottanut olo, yksi pysäkki taas eteenpäin :)

On tämä raskauaika silti niin ihanaa, vaikka on pelkotiloja ja pahoinvointia yms. Tosin nyt ei enää ole niin paha olo ollutkaan muutamana iltana, jospa alkas helpottaa:)

Mä kävin viikko sitten neuvolassa ja sydänäänet kuuluivat hyvin.. :heart: Ja tämä vauva potkii jo aika kovasti.. Se on vaan niin jännää et kun illalla käy pitkälleen niin jos niitä liikkeitä ei ala heti kohta kuulumaan niin mä olen jo itkua vääntämässä et vauva on varmasti kuollut.. :'( Ei tää menettämisen pelko vaan helpota millään..
illuusialle :hug:

Yhteistyössä