"Joko tuo mies panee sua kohta tai mä otan turpaani."

  • Viestiketjun aloittaja ymmällään
  • Ensimmäinen viesti
metsänpeitto
Mä tulkitsen asian niin, että joku lyö vetoa että kohta toi mies kellistää sut, jos niin ei käy niin otan vaikka turpaani.

Siis sellaisia tiedättekö, "jos Matti ja Mervi ei taas eroa, niin syön hatullisen guanoa"-läppää.
 
queen
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
kysymys kaikille tässä ketjussa keskustelijoille: kuinka moni teistä käy jätskillä, kahvilla, leffassa, tanssimassa usein vastakkaista sukupuolta olevan työkaveriN (ei siis työkavereitten) kanssa ja on ite perheellinen?

ja kuinka monen puoliso hyväksyy tuommoset ihan mukisematta?
Kiinnostaa myös :).
Mun mies on monestikkin liikkeellä naisten kanssa (työkavereiden, ex tyttöystävien, lapsuuden kavereiden jne.)
Siinä ei ole mielestäni mitään kummallista (joidenkin muiden mielestä kylläkin)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja queen:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
kysymys kaikille tässä ketjussa keskustelijoille: kuinka moni teistä käy jätskillä, kahvilla, leffassa, tanssimassa usein vastakkaista sukupuolta olevan työkaveriN (ei siis työkavereitten) kanssa ja on ite perheellinen?

ja kuinka monen puoliso hyväksyy tuommoset ihan mukisematta?
Kiinnostaa myös :).
Mun mies on monestikkin liikkeellä naisten kanssa (työkavereiden, ex tyttöystävien, lapsuuden kavereiden jne.)
Siinä ei ole mielestäni mitään kummallista (joidenkin muiden mielestä kylläkin)
Onneksi löytyy muitakin :). Lisää?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Mä tulkitsen asian niin, että joku lyö vetoa että kohta toi mies kellistää sut, jos niin ei käy niin otan vaikka turpaani.

Siis sellaisia tiedättekö, "jos Matti ja Mervi ei taas eroa, niin syön hatullisen guanoa"-läppää.
No siltähän tuo kuulostaa, mutta siltikään siinä ei ole järkeä. Kaverini tietää kyllä, että mua ei kukaan tuntematon kellistä (tässä elämäntilanteessa).
 
jeah
Mä luulen, että tarkoittaa, että joko se reunalla katsova mies himoitsee sua tai meinaa vetää turpaan tanssivaa miestä. Eli tanssiva mies ei tiedä kumpaa reunalla seisova mies katsoo. Ja tulkitsee, että jos katsoo naista niin tykkää tästä ja jos miestä niin aikoo vetää turpaan eli on vihamielinen.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja jeah:
Mä luulen, että tarkoittaa, että joko se reunalla katsova mies himoitsee sua tai meinaa vetää turpaan tanssivaa miestä. Eli tanssiva mies ei tiedä kumpaa reunalla seisova mies katsoo. Ja tulkitsee, että jos katsoo naista niin tykkää tästä ja jos miestä niin aikoo vetää turpaan eli on vihamielinen.
Mutta miksi olisi vihamielinen? Tuntemattomalle? ( Ja joo, tää menee jo jankkaukseksi...)
 
jeah
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja jeah:
Mä luulen, että tarkoittaa, että joko se reunalla katsova mies himoitsee sua tai meinaa vetää turpaan tanssivaa miestä. Eli tanssiva mies ei tiedä kumpaa reunalla seisova mies katsoo. Ja tulkitsee, että jos katsoo naista niin tykkää tästä ja jos miestä niin aikoo vetää turpaan eli on vihamielinen.
Mutta miksi olisi vihamielinen? Tuntemattomalle? ( Ja joo, tää menee jo jankkaukseksi...)
Kyllä jotkut tyypit on vihamielisiä tuntemattomalle. Ne vain etsii uhria mistä vain. Ja miehet kyllä tietää sen asian. Ja toisekseen voihan olla, että reunalla olevalla miehellä on jotain kaunoja tuota tanssivaa miestä kohtaan joista tanssiva mies ei edes tiedä. Jospa se mies on vaikka joskus pokannut naisen sen nenän alta tai jotain. Tai ajanut väärin, jotkut ottaa ihan pikkuasioista asiakseen pitää vihaa.



 
.
Alkuperäinen kirjoittaja klassista:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja argh!:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Kiinnostavaa :).
Tää ei ole kiinnostavaa kenenkään muun kuin sun mielestä, ap. Lopeta jo se helvatun jankkaaminen asiasta.
En ole ap.
No etpä tietenkään. Eihän ne kukaan muukaan koskaan ole ap, jotka sanoo että "en ole ap".
Mitä sitten olisi pitänyt sanoa?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tulee mieleen tilanne, että joku katselisi pariskuntaa kaukaa antaumuksella, mies ajattelee että joko sen aikomus on tirpasta turpaan tai tulla naisen luo kosioretkelle.
Luultavasti näin. Toivottavasti näin. En halua mitään sotkuja elämääni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:
Tulkitse.
:hug: :heart:
Tanssijamies tulkitsi katselijaa, joka varmaan käyttäytyi uhkaavasti.
Syyksi turpaan antamiselle riittää miehen hyvä tanssitaitokin.

Toinen syy: Katselija näki ettette ole pari ja aikoo pyytää sinua jatkoille. :ashamed:

:saint:
 
että näin
näin se menee, tanssittaja olettaa että katseleva mies luulee että tanssijoilla on sutinaa keskenään. tanssittaja huomaa tämän ja sanottu lause on irtoheitto, hän tulkitsee että katselija haluaa naisen ja on valmis toimimaan luolamiesmäisesti saadakseen haluamansa ;).
 

Yhteistyössä