Joko tullut paljon joulukortteja????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Meille 7, vaikka itse lähetimme yli 40. Vieläköhän niitä on odotettavissa vai joko suurin osa on tullut? Ei sillä että määrä olisi tärkein mutta kun aiemmin on tullut useita kymmeniä.

Paljon on tullut =)
Yhtään en lähettänyt :ashamed: Ylreensä oon koittanut laittaa ainakin ne "tärkeimmät kortit, mutta tänä vuonna vaan unohtui/ myöhästyi/ en kerinnyt ajattelemaan asiaa niin pitkälle. Ens jouluna sitten :)

Siellä Tampereen pääpostissa on ollut lajittelukone rikki kaksi päivää (sanoi meidän postinjakaja, kun ihmettelin sille, miksei meille tullut tänään yhtään joulukorttia).
En mä vaan tajua, miksei ne oo voinu ottaa sinne enemmän ihmisiä käsin lajittelemaan niitä joulukortteja. Ei oo kivaa, ku kaikki tulee sitten maanantaina krontissa. Jos tulee silloinkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Siellä Tampereen pääpostissa on ollut lajittelukone rikki kaksi päivää (sanoi meidän postinjakaja, kun ihmettelin sille, miksei meille tullut tänään yhtään joulukorttia).
En mä vaan tajua, miksei ne oo voinu ottaa sinne enemmän ihmisiä käsin lajittelemaan niitä joulukortteja. Ei oo kivaa, ku kaikki tulee sitten maanantaina krontissa. Jos tulee silloinkaan.

Ja mä en tajua miksi ihmiset jaksaa valittaa siitä, minä päivänä ne kortit tulee. Eikö kuitenkin ole tärkeintä, että ne tulee ennen joulua.

Yhteistyössä