Joko tuli aterimia?

• Viestiketjun aloittaja savoniat
  • Ensimmäinen viesti
vieras
En olisi tehnyt tuolla tarjouksella mitään, koska käytetään Careliaa, mutta SILTI MUA KISMITTÄÄ IHAN HULLUNA, ETTEN VOINUT KÄYTTÄÄ NOIN HYVÄÄ ALENNUSTA!!!! En viitsinyt ostaa pakkokeräilyksi edes tutuille, joten kyllä nyt on taas ristiriitaista elämää nieltävä. :D

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En olisi tehnyt tuolla tarjouksella mitään, koska käytetään Careliaa, mutta SILTI MUA KISMITTÄÄ IHAN HULLUNA, ETTEN VOINUT KÄYTTÄÄ NOIN HYVÄÄ ALENNUSTA!!!! En viitsinyt ostaa pakkokeräilyksi edes tutuille, joten kyllä nyt on taas ristiriitaista elämää nieltävä. :D
Säkin olet nuuka? Minäkin ja mun oli pakko tilata KOSKA HALVALLA SAI. Kaapit muutenkin pursuaa tavaraa, mut toi halpuus on mun heikko kohta :( No entiset aterimet hävitän jonnekin jos halvat savoniat saapuu..

vieras
Säkin olet nuuka? Minäkin ja mun oli pakko tilata KOSKA HALVALLA SAI. Kaapit muutenkin pursuaa tavaraa, mut toi halpuus on mun heikko kohta :( No entiset aterimet hävitän jonnekin jos halvat savoniat saapuu..
Mulla ei ole tilanpuutteen vuoksi enää edes omaa lupaa ostaa astioita, joille ei ole riittävää käyttöä tiedossa, joten koville otti vaan katsella nettisivua klikkailematta. En edes voinut luulotella, että vaihdan Careliat noihin, koska siinä ei olisi ollut mitään järkeä. :D

"KOSKA HALVALLA SAI" on ihan epäinhimillinen syndrooma!
Mä kannustan sua nyt oppimaan tästä kerrasta ja yrittämään olla ensi kerralla lujempi! Kaikki epäonistuu joskus ja joskus vielä tulevaisuudessakin, joten sovitaan jooko ympäripyöreän kattavasti, että "tehdään parhaamme"! :LOL:

Yhteistyössä