Joo en maksanut vielä.. toisella foorumilla ainakin yksi tilaaja oli jo saanut..Alkuperäinen kirjoittaja UpsyDaisy:siis et vielä maksanu vaan maksat postiin? Postiennakolla odotellaan tännekki. Saas nähdä
Niinkö! sieltähän saattaa sitte tullakki tavarat Harmi kun ei tajunnu tilata enemmänkin :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Joo en maksanut vielä.. toisella foorumilla ainakin yksi tilaaja oli jo saanut..Alkuperäinen kirjoittaja UpsyDaisy:siis et vielä maksanu vaan maksat postiin? Postiennakolla odotellaan tännekki. Saas nähdä
savonian aterimia oli todella pilkkahintaan. Varmaan taas joku virhe ja hinnathan muutettiinkin pian normaaleiks.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitäs mä oon missannut? Joku tarjous vai muu juttu?
esim. 6kpl haarukoita 4?Alkuperäinen kirjoittaja kertokaas:HEH, ei kuitenkaan ilmaisia ?
Mitäs ne sit maksoi ku oli niin HALPOJA ?
no hyvä hyvä!Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:esim. 6kpl haarukoita 4?Alkuperäinen kirjoittaja kertokaas:HEH, ei kuitenkaan ilmaisia ?
Mitäs ne sit maksoi ku oli niin HALPOJA ?
Säkin olet nuuka? Minäkin ja mun oli pakko tilata KOSKA HALVALLA SAI. Kaapit muutenkin pursuaa tavaraa, mut toi halpuus on mun heikko kohta No entiset aterimet hävitän jonnekin jos halvat savoniat saapuu..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En olisi tehnyt tuolla tarjouksella mitään, koska käytetään Careliaa, mutta SILTI MUA KISMITTÄÄ IHAN HULLUNA, ETTEN VOINUT KÄYTTÄÄ NOIN HYVÄÄ ALENNUSTA!!!! En viitsinyt ostaa pakkokeräilyksi edes tutuille, joten kyllä nyt on taas ristiriitaista elämää nieltävä.
tilasin 1. päivä ja tänään tuli ilmoitus.Alkuperäinen kirjoittaja miu:kauanko menee tilauksesta, että tulee postista ilmoitus?
Mulla ei ole tilanpuutteen vuoksi enää edes omaa lupaa ostaa astioita, joille ei ole riittävää käyttöä tiedossa, joten koville otti vaan katsella nettisivua klikkailematta. En edes voinut luulotella, että vaihdan Careliat noihin, koska siinä ei olisi ollut mitään järkeä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Säkin olet nuuka? Minäkin ja mun oli pakko tilata KOSKA HALVALLA SAI. Kaapit muutenkin pursuaa tavaraa, mut toi halpuus on mun heikko kohta No entiset aterimet hävitän jonnekin jos halvat savoniat saapuu..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En olisi tehnyt tuolla tarjouksella mitään, koska käytetään Careliaa, mutta SILTI MUA KISMITTÄÄ IHAN HULLUNA, ETTEN VOINUT KÄYTTÄÄ NOIN HYVÄÄ ALENNUSTA!!!! En viitsinyt ostaa pakkokeräilyksi edes tutuille, joten kyllä nyt on taas ristiriitaista elämää nieltävä.
kiitos tiedosta. kohta tulee mullekin! itsellä ei ollut tarvetta kuin veitsille, mutta tilasin samalla kaverin tuparilahjan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tilasin 1. päivä ja tänään tuli ilmoitus.Alkuperäinen kirjoittaja miu:kauanko menee tilauksesta, että tulee postista ilmoitus?