Joko tuli aterimia?

• Viestiketjun aloittaja savoniat
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulle tuli tänään pakettikortti, jotta saan noutaa Savoniat postista. :D
näkyykö muuten siellä iittalan omalla sivulla mikä siinä tilausvahvistuksessa tuli se linkki et lähetetty? ku siel kuitenkin näkyy "tilaus vastaanotettu" ja "maksettu"
Käynpä katsomassa... hetki pieni....

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
näkyykö muuten siellä iittalan omalla sivulla mikä siinä tilausvahvistuksessa tuli se linkki et lähetetty? ku siel kuitenkin näkyy "tilaus vastaanotettu" ja "maksettu"
Käynpä katsomassa... hetki pieni....
Eipä näy.. lukee vaan, että maksettu ja tilaus vastaanotettu.

miu
meidän posteljooni polkee tästä ohi vasta neljän jälkeen. toivottavasti saan paketin ennen viikonloppua! :D itsekin laitoin tilauksen silloin illalla... varmaan puolilta öin.

ap.
Mä tilasin silloin maanantaina n. klo 16. Nyt on paketti haettu ja kaikki oli paketissa mitä pitikin, laskin iittalan sivuilla, että nyt nuo tilattavat tuotteet olisivat maksaneet yli 230 euroa, nyt lasku oli 53e sis postikulut ja postiennakko...

----------
Mulle tuli tänään saapumisilmoitus. Tilasin 12kpl ruokahaarukoita, 12kpl ruokalusikoita, 12kpl ruokaveitsiä ja 24kpl kahvilusikota. Postikuluineen ja postiennakkomaksulla 51e :D

Mutsi on hiilenä kun en tilannut sillekin samalla, nythän ne hinnat on korjattu :D

Yhteistyössä