välikausi= syys/kevätAlkuperäinen kirjoittaja Äiti--;22218232:Mikäs toi välikausipuku on? Kun oon nyt pukenut vielä sellaista kevät/syksy haalaria,tuulipukutyylistä kangasta. Amusin voi olla hiukan viileä ja mietein että toppapuku on kyllä vielä liikaa. Ton tuulipukuhaalarin alle tarvis kauheestipukee ja se on ikävää hommaa lapselle kun on niin paljon vaatetta päällä.Saako jostain vielä välikausihaalaria,lukeeeko niissä yleensä se sitten?
kerrospukeutuminen lämmitää. Ite ulkoilupuku ei lämmitä, pitää tuulen vaan loitolla.No ei meillä ainakaan tarvita tollasia kerroksia näillä säillä...
Tänä aamuna 2v tytöllä päällä piktähihainen tunika ja leggarit, siihen päälle fleecahaalari ja normihaalari.
Osa meistä pärjää ja osa ei. Meillä ukko hikoaa pienestäkin liikkeestä ja pärjää todella vähällä vaatteella. Mun täytyy suurin piirtein juosta kantamusten kanssa ja riittävien vällyjen kanssa ehkä vähän hampaiden kalina hellittää.No shit?
Tarkoitin vain että eikai nyt vielä tollasia kerroksia tarvita kun suurimmassa osassa maata ei pakasta edes ole. Kerrospukeutumisessa tärkeetä on myös osata jättää ilmaa kerroksien väliin!
Totta. Täällä voi aurinkoisilla paikoilla nousta vielä helpostikin yli kymmenen asteen, kiva siinä sitten hikoilla toppapuvussa. Mä vannon kerrospukeutumisen nimeen näin syksyisin. Aamulla voi laittaa kaiken päälle ja iltapäivällä tilanteen mukaan.Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä;22218507:Mikä ihmeen kiire niitä toppavaatteita on tunkea nyt jo päälle? Ainakaan täällä etelässä(itse asun Turussa) kun ei ole likikään talvi vielä. Iltapäivisin on vielä mukavan lämmintä. Meillä toppavaatteet vielä varastossa