joko te ootte tän pelannu

  • Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
:headwall: :headwall: En ymmärrä.
Oveen pitäisi saada koodi, mutta mistä. Tuleeko noista kuvasarjoista numerot, jos tulee, miten? Ja pitääkö ne sen jälkeen ymmärtää jotenkin laittaa tuohon tietsikan pallojuttuun? :xmas: |O
katot mikä pallo on erivärinen, sit katot kyseisen joukkueen siinä kohdalla olevan asentoa, että mitä numeroo muistuttaa. Sit oikeessa järjestyksessä oveen
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
:headwall: :headwall: En ymmärrä.
Oveen pitäisi saada koodi, mutta mistä. Tuleeko noista kuvasarjoista numerot, jos tulee, miten? Ja pitääkö ne sen jälkeen ymmärtää jotenkin laittaa tuohon tietsikan pallojuttuun? :xmas: |O
katot mikä pallo on erivärinen, sit katot kyseisen joukkueen siinä kohdalla olevan asentoa, että mitä numeroo muistuttaa. Sit oikeessa järjestyksessä oveen
:flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
Do dii, läpi. Kiitos, Hitsin Pimpula! :flower:
Joku täällä mua autto kun puhu eri värisistä joukkueista. :)
Enhän mä pöhkö ollu huomannu, että niillä joukkueilla on väritki.. :snotty:
Sen jälkeen vasta leikkas..
Ei ne ehkä joukkueita olleetkaan. Katossa olevat olivat hame päällä, mutta yhdellä joukkueella, ainakin, oli pelipaidat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiiseli:
yritin tuota koodia, mutta ei aukea ovi ei. Taidan olla ihan onneton tässä taa..
Sä oot sit varmaan kattonu asennon väärin..
ja laitoitko numerot siinä järjestyksessä kun ovat tietsikalla?

Voin kertoo numerot jos haluut, mut ne voi olla eritki, joskus näissä on..
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiiseli:
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
Alkuperäinen kirjoittaja tiiseli:
yritin tuota koodia, mutta ei aukea ovi ei. Taidan olla ihan onneton tässä taa..
Noi onkin lähinnä päättelytehtäviä. Ekaa numeroa piti minun käydä katsomassa uudelleen.
Sain koodiksi 9287, mutta ei aukea ei. Joku on väärin mutta en kyllä keksi mikä.
Eka on väärin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiiseli:
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
Alkuperäinen kirjoittaja tiiseli:
yritin tuota koodia, mutta ei aukea ovi ei. Taidan olla ihan onneton tässä taa..
Noi onkin lähinnä päättelytehtäviä. Ekaa numeroa piti minun käydä katsomassa uudelleen.
Sain koodiksi 9287, mutta ei aukea ei. Joku on väärin mutta en kyllä keksi mikä.
Eka on väärin.
 

Yhteistyössä