Mikä pelle? Löysin vain kuvasarjan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mistä sieltä katosta se pelle löytyy?
Mikä pelle? Löysin vain kuvasarjan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mistä sieltä katosta se pelle löytyy?
katot mikä pallo on erivärinen, sit katot kyseisen joukkueen siinä kohdalla olevan asentoa, että mitä numeroo muistuttaa. Sit oikeessa järjestyksessä oveenAlkuperäinen kirjoittaja hiirimatto::headwall: :headwall: En ymmärrä.
Oveen pitäisi saada koodi, mutta mistä. Tuleeko noista kuvasarjoista numerot, jos tulee, miten? Ja pitääkö ne sen jälkeen ymmärtää jotenkin laittaa tuohon tietsikan pallojuttuun? :xmas: |O
En ainaka mä ole nähny mitään pellee..Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Mikä pelle? Löysin vain kuvasarjan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mistä sieltä katosta se pelle löytyy?
:flower:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:katot mikä pallo on erivärinen, sit katot kyseisen joukkueen siinä kohdalla olevan asentoa, että mitä numeroo muistuttaa. Sit oikeessa järjestyksessä oveenAlkuperäinen kirjoittaja hiirimatto::headwall: :headwall: En ymmärrä.
Oveen pitäisi saada koodi, mutta mistä. Tuleeko noista kuvasarjoista numerot, jos tulee, miten? Ja pitääkö ne sen jälkeen ymmärtää jotenkin laittaa tuohon tietsikan pallojuttuun? :xmas: |O
Sitä mä siis tarkotinAlkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Mikä pelle? Löysin vain kuvasarjan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mistä sieltä katosta se pelle löytyy?
tarttet kynän jolla värität sitä yläsängyn päätyäAlkuperäinen kirjoittaja Ina harmaana:Mistä ne katon ukot löytää?? Ei löydy sänky kuvasta mitään nuolta....
Pitää piirtää siihen päätyynAlkuperäinen kirjoittaja Ina harmaana:Mistä ne katon ukot löytää?? Ei löydy sänky kuvasta mitään nuolta....
Laitto vaan sen levyn sinneAlkuperäinen kirjoittaja vieras:miten saitte koneen päälle?
Ensin yläsängylle, sitten päädyn paperi pitää värittää.Alkuperäinen kirjoittaja Ina harmaana:Mistä ne katon ukot löytää?? Ei löydy sänky kuvasta mitään nuolta....
Joku täällä mua autto kun puhu eri värisistä joukkueista.Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Do dii, läpi. Kiitos, Hitsin Pimpula! :flower:
Noi onkin lähinnä päättelytehtäviä. Ekaa numeroa piti minun käydä katsomassa uudelleen.Alkuperäinen kirjoittaja tiiseli:yritin tuota koodia, mutta ei aukea ovi ei. Taidan olla ihan onneton tässä taa..
Ei ne ehkä joukkueita olleetkaan. Katossa olevat olivat hame päällä, mutta yhdellä joukkueella, ainakin, oli pelipaidat.Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Joku täällä mua autto kun puhu eri värisistä joukkueista.Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Do dii, läpi. Kiitos, Hitsin Pimpula! :flower:
Enhän mä pöhkö ollu huomannu, että niillä joukkueilla on väritki.. :snotty:
Sen jälkeen vasta leikkas..
Sä oot sit varmaan kattonu asennon väärin..Alkuperäinen kirjoittaja tiiseli:yritin tuota koodia, mutta ei aukea ovi ei. Taidan olla ihan onneton tässä taa..
pienellä mielikuvituksella onnistuuAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Eihän noista asennoista mitään numeroita voi vääntää
Sain koodiksi 9287, mutta ei aukea ei. Joku on väärin mutta en kyllä keksi mikä.Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Noi onkin lähinnä päättelytehtäviä. Ekaa numeroa piti minun käydä katsomassa uudelleen.Alkuperäinen kirjoittaja tiiseli:yritin tuota koodia, mutta ei aukea ovi ei. Taidan olla ihan onneton tässä taa..
Eka on väärin..Alkuperäinen kirjoittaja tiiseli:Sain koodiksi 9287, mutta ei aukea ei. Joku on väärin mutta en kyllä keksi mikä.Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Noi onkin lähinnä päättelytehtäviä. Ekaa numeroa piti minun käydä katsomassa uudelleen.Alkuperäinen kirjoittaja tiiseli:yritin tuota koodia, mutta ei aukea ovi ei. Taidan olla ihan onneton tässä taa..
Eka on väärin.Alkuperäinen kirjoittaja tiiseli:Sain koodiksi 9287, mutta ei aukea ei. Joku on väärin mutta en kyllä keksi mikä.Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Noi onkin lähinnä päättelytehtäviä. Ekaa numeroa piti minun käydä katsomassa uudelleen.Alkuperäinen kirjoittaja tiiseli:yritin tuota koodia, mutta ei aukea ovi ei. Taidan olla ihan onneton tässä taa..