taskulamppuun tarvii sellanen valkea juttuAlkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Ootteko saanu taskulamppuu päälle?
En tie vielä, mikä merkitys noilla asennoilla on..
Juu, just löysinAlkuperäinen kirjoittaja mä:taskulamppuun tarvii sellanen valkea juttuAlkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Ootteko saanu taskulamppuu päälle?
En tie vielä, mikä merkitys noilla asennoilla on..
Katsotaan kissan pesäkoloon.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mitä sillä lampulla tehään?
samassa jumitanAlkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:eli neljän erivärisen joukkueen asennot on, samoin tietsikalla pallot sekä 5 pähkinää. Jumissa.
Miten? Lamppu palaa mutta miten saan sen otettua käyttöön? Saan sen vaan punaseks sen taustan..Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Katsotaan kissan pesäkoloon.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mitä sillä lampulla tehään?
Minä myös.Alkuperäinen kirjoittaja mä:samassa jumitanAlkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:eli neljän erivärisen joukkueen asennot on, samoin tietsikalla pallot sekä 5 pähkinää. Jumissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:samassa jumitanAlkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:eli neljän erivärisen joukkueen asennot on, samoin tietsikalla pallot sekä 5 pähkinää. Jumissa.
Just silloin voit käyttää lamppua. Eli nyt klikkaat sitä mustaa oviaukkoa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten? Lamppu palaa mutta miten saan sen otettua käyttöön? Saan sen vaan punaseks sen taustan..Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Katsotaan kissan pesäkoloon.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mitä sillä lampulla tehään?
Nuoli tarkoittaa, että katosta löydät neljännen kuvasarjan.Alkuperäinen kirjoittaja tiiseli:Alkuperäinen kirjoittaja mä:samassa jumitanAlkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:eli neljän erivärisen joukkueen asennot on, samoin tietsikalla pallot sekä 5 pähkinää. Jumissa.
Löysin 3 kuvasarjaa, sängyn takanta, koirankopin takaa ja ulko-ovesta, mistä se yksi vielä löytyy? myös 5 pähkinää ja siellä sängyssä on se nuoli yläviistoon, mutta en ymmärrä mitä se tarkoittaa.
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Nuoli tarkoittaa, että katosta löydät neljännen kuvasarjan.Alkuperäinen kirjoittaja tiiseli:Alkuperäinen kirjoittaja mä:samassa jumitanAlkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:eli neljän erivärisen joukkueen asennot on, samoin tietsikalla pallot sekä 5 pähkinää. Jumissa.
Löysin 3 kuvasarjaa, sängyn takanta, koirankopin takaa ja ulko-ovesta, mistä se yksi vielä löytyy? myös 5 pähkinää ja siellä sängyssä on se nuoli yläviistoon, mutta en ymmärrä mitä se tarkoittaa.