Joko talvivaatteet käytössä?

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Joko teillä on pohjoisessa lapsilla talvivaatteet käytössä? Olisin vielä itse venyttänyt vähän aikaa, mutta hoitaja oli sitä mieltä että talvipuku pitää jo lapsella olla. Aamulla on pakkasta jonkun verran, mutta kerrospukeutumisella tästä vielä selviäisi.. onko se sitten liian työlästä hoitajalle?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Joko teillä on pohjoisessa lapsilla talvivaatteet käytössä? Olisin vielä itse venyttänyt vähän aikaa, mutta hoitaja oli sitä mieltä että talvipuku pitää jo lapsella olla. Aamulla on pakkasta jonkun verran, mutta kerrospukeutumisella tästä vielä selviäisi.. onko se sitten liian työlästä hoitajalle?
No miksi et voi sitä toppahaalaria laittaa????? Ajattele välillä lastasi!

Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ehkä ap ajatteleekin. Jos iltapäivällä on kovin kuuma, kerrospukeutumisella voi yhden kerroksen jättää pois ja lapsi ei hikoa.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ehkä ap ajatteleekin. Jos iltapäivällä on kovin kuuma, kerrospukeutumisella voi yhden kerroksen jättää pois ja lapsi ei hikoa.

Iltapäivästä on oltu nollan tuntumassa, mutta aurinko kuitenkin lämmittää vielä jonkin verran ja toisaalta iltapäivästä voi olla oikeesti tosi lämminki niin tuntuu, että silloin se talvihaalari on liikaa. Laitoin tänään kuitenkin kokeeksi talvihaalarin päälle, täytyy iltapäivällä sit katsoa tilannetta uudestaan et miten toimitaan jatkossa.

Savossa ollaan ja eilennii illalla oli muksuilla topat päällä.Ei hitsi siinä tuulessa kevytpuvulla tehny mitää ja mittari lähellä nollaa.Minä laitan topat päälle muksuille vaikka heinäkuussa jos keli sitä vaatii!!! :D :D

Yhteistyössä