Joko talvivaatteet hankittuna?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tässä mietitään vasta välikausivaatteita...

toppapukuja alan miettimään vasta syys-lokakuussa.

aina olen hyvät saanut vaikka olenkin (myöhään?) liikenteessä.

Kenkiä en ole vielä katsonut, mutta toppavaatteet on onneksi: ihan perus marketeista ja Kappahlista alesta ostettuja, osa isosisarusten vanhoja. Pipot viimevuotisia, hanskoja varmaan tarvii ostaa.

Isommalle ostin haalarin tammialaesta, pienmpi saa isommannvanhan haalarin. Ns kakkoshaalarit on viimetalvisia, mutta ne menee ainakinnalkutalvennloskakeleillä vielä. Pienemmälle pitänee ostaa takki ja isommalle toppahousut. Ja kenkiä, hanskoja jne tietty molemmmille.
Vk-hanskatkin onnvielä kaupassa.

Talvitakin ostin Ticketiltä kun aika edullisesti -50% sai alennuksesta netissä. Niin hyvä jälleenmyyntiarvo että erittäin kannattavaa ja kivan näkösiäkin kun yksivärisestä karvahupullisesta pidän sekä laatu on taattu. Vauvalle etsin haalaria ja isommalle pitäisi vielä toppahousut jaksaa etsiä.

Viimeksi muokattu:
Alesta hankittu tai sitten sopii vielä viimevuotiset tai isommalta peritty sopiva asu,Tickettiä, Reimaa ja Jonathania mun katraalla, kenkätilannekkin hyvä vain esikoinen tarvitsee ne. Pyrin hankkimaan kaiken alesta yms jos vaan mahdollista, on kiva kun kaikki tarpeellinen löytyy kun kylmä iskee.

On hankittu. Kirpputorilta hyväkuntoista Reimatecia, Jonathania alesta, Remua esikoiselta kuopukselle. HM takit ostettu jostain superalesta parempaan käyttöön :-) Pipoa, hanskaa löytyy myös (hanskat kaikki uutena alesta) ja pipoja/kypärämyssyjä kirpparilta. Ainoastaan kenkäasiat täytyy tarkastaa lähempänä loskakelejä ja pakkaskelejä :-)

[QUOTE="siru";28893223]tässä mietitään vasta välikausivaatteita...

toppapukuja alan miettimään vasta syys-lokakuussa.

aina olen hyvät saanut vaikka olenkin (myöhään?) liikenteessä.[/QUOTE]

Näin minäkin yleensä, mutta olen raskaana ja vauva syntyy syys-lokakuun vaihteessa, joten sillä mietin jo nyt näitä :)

Yhteistyössä