Joko talvihaalarit kaupoissa ???!!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja talvityttö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

talvityttö

Vieras
Ja mitkä on parhaat ostopaikat?

Vinkkejä 8.5kk tytölle - Ensi talvena siis kävellään todennäköisesti vielä hatarasti (nyt harjoittelee kontaamista) joten millaisen puvun kanssa pysyy parhaiten pystyssä?

Kiitti vinkeistä ja kivaa päivää!!!
 
Meillä oli tokana talvena... n.vuoden ikäinen oli sillon... niin Reimatec vauvahaalari... Ja se oli hyvä. Helppo pukea kun vetskari meni alasasti. Pyllyssä myös hyvät lämmikkeet istumista varten. Ja sit peti kosteuden poissa kun maata pitkin sitä paljon meni sillon...
 
Mä olen käyttäny aina Jesper & Junioria sieltä oon usein löytäny mileiseni... Sitten jotkut puljut myy jotain semmosta väriä mitä esim. jesper&junior ei ole myyny... Yhtenä talvena EXIT liikkeestä löysin semmosen.

Viime Talvena meillä olis myös ihan EXITIN oma haalari... Nykyään Name It, niin sekin oli tosi kivan oloinen ja hyvä haalari.

Ticket on myös hyvä, mutta sitten vanhemmalle lapselle, itse en noin pienelle vielä sitä ehkä ostaisi kuitenkaan.
 

Yhteistyössä