V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja .:ei hyväne aika, ei taatusti oo rokotteesta. keskenmenoja tapahtuu paljon!! käyttäkää ny järkee..nii monta miljoonaa raskaanaolevaa ottanu rokotteen ja kaks saanu keskenmenon, ni hei,vähä on medialla sormet pelissä. niinku koko sikainfluenssakohu muutenki
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Alkuperäinen kirjoittaja .:ei hyväne aika, ei taatusti oo rokotteesta. keskenmenoja tapahtuu paljon!! käyttäkää ny järkee..nii monta miljoonaa raskaanaolevaa ottanu rokotteen ja kaks saanu keskenmenon, ni hei,vähä on medialla sormet pelissä. niinku koko sikainfluenssakohu muutenki
Ja tämän sä tiedät "taatusti" varmaksi syystä että???
Mä en ymmärrä hysteriaa suuntaan tai toiseen.
Mun mielestä tässä on raskaana olevilla 2 vaihtoehtoa, joista kumpaakaan ei kukaan voi luvata turvalliseksi sekä äidin, että sikiön kohdalle.
Jokaisen oma asia on, kumpaan sitten päätyy, rokotukseen vai vakavan taudin mahdollisuuteen.
Jos kuitenkin asiantuntijoidenkin kanta on moneen asiaan ollut "rokotus ei tiettävästi aiheuta" tai sen "ei tähän asti ole todettu aiheuttavan", niin ihmettelen, miten joku maallikko voi silloin ihan pokkana väittää, että "Ei taatusti aiheuta"...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Muualla päin maailmaa rokotetta ei edes suositella otettavaksi ensimmäisen raskauskolmanneksen aikana ja tässä siis kyse siitä tehosteaineettomasta rokoteversiosta, jolla raskaana olevia rokotetaan esimerkiksi Ranskassa.
Alkuperäinen kirjoittaja .:ei hyväne aika, ei taatusti oo rokotteesta. keskenmenoja tapahtuu paljon!! käyttäkää ny järkee..nii monta miljoonaa raskaanaolevaa ottanu rokotteen ja kaks saanu keskenmenon, ni hei,vähä on medialla sormet pelissä. niinku koko sikainfluenssakohu muutenki
Alkuperäinen kirjoittaja miä:Hitsit, taas näitä. Miksi nämä rokotevastaiset vaativat suu vaahdossa tutkimuksia rokotteen turvallisuudesta, mutta sitten otsikoivat ketjunsa näin, kun uutisissa on vasta todettu, että THL TUTKII onko rokote vaikuttanut keskenmenoihin. Eli mitään ei ole vielä tutkittu tai todistettu. Eikö tässäkin tulisi saada sitä TUTKITTUA tietoa, ennen kun aletaan muodostamaan mielipiteitä?????
Alkuperäinen kirjoittaja lehtinen:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Alkuperäinen kirjoittaja .:ei hyväne aika, ei taatusti oo rokotteesta. keskenmenoja tapahtuu paljon!! käyttäkää ny järkee..nii monta miljoonaa raskaanaolevaa ottanu rokotteen ja kaks saanu keskenmenon, ni hei,vähä on medialla sormet pelissä. niinku koko sikainfluenssakohu muutenki
Mun mielestä tässä on raskaana olevilla 2 vaihtoehtoa, joista kumpaakaan ei kukaan voi luvata turvalliseksi sekä äidin, että sikiön kohdalle.
Jokaisen oma asia on, kumpaan sitten päätyy, rokotukseen vai vakavan taudin mahdollisuuteen.
Jos kuitenkin asiantuntijoidenkin kanta on moneen asiaan ollut "rokotus ei tiettävästi aiheuta" tai sen "ei tähän asti ole todettu aiheuttavan", niin ihmettelen, miten joku maallikko voi silloin ihan pokkana väittää, että "Ei taatusti aiheuta"...
Kiitos kaunis. Juuri näin ajattelen itsekkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Rokotetutkimus:Otin itse rokotteen rv 6 ja siitä on viikko aikaa . Eilen näkyi sykkeet, kun olin raskauden keston määrittelyn takia ultrassa. Muskariryhmässä on toinenkin, joka on näillä aikaisilla viikoilla ottanut rokotteen ja on yhä onnellisesti raskaana. Keskenmenoja tapahtuu aina, eikä siinä rokotteessa ole mitään tiettyä, mikä voisi keskenmenon aiheuttaa. Osallistun itse kuitenkin tutkimukseen, johon muistaakseni otetaan 4000 immeistä yhteensä. Sitten on sitä tietoa. Tutkimuksen valmistumiseen asti kaikki muuon arvailua.
Rokotteessa ei ole h1n1-vriusta (tapettua, hajotettua ja puhdistettua) lukuun ottamatta mitään ainesosaa, joka ei olisi ollut käytössä jo pitkään, joten mahdolliset keskenmenot johtuisivat siis itse viruksesta - eipä olisi kiva sairastuakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Eipä tuota voida varmaksi sanoa , että johtuu rokotteesta. Moniko raskaana ollut on saanut rokotteen ? Ja toiseksi , keskenmenon syy jää usein epäselväksi , joten tuskin näitäkään voidaan suoraan linkittää rokotteeseen.
Ja toiseksi ; missähän lie oli se tapaus , jossa nainen oli 31. viikolla raskaana , sai sikainfluenssan , jonka takia synnytys käynnistyi ja äiti kuoli. Lapsi saatiin pelastettua.
Että ei se tautikaan ole hyvä sairastettava raskausaikana , vastikään synnyttäneitäkin on siihen kuollut.
Edelleenkin ottaisin ennemmin sen piikin kuin taudin , etenkin jos olisin raskaana.
Alkuperäinen kirjoittaja Hilpertsson:Alkuperäinen kirjoittaja lehtinen:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Alkuperäinen kirjoittaja .:ei hyväne aika, ei taatusti oo rokotteesta. keskenmenoja tapahtuu paljon!! käyttäkää ny järkee..nii monta miljoonaa raskaanaolevaa ottanu rokotteen ja kaks saanu keskenmenon, ni hei,vähä on medialla sormet pelissä. niinku koko sikainfluenssakohu muutenki
Kiitos kaunis. Juuri näin ajattelen itsekkin.
Sitä voi epäillä nin paljon kuin haluaa. Kevein mielin e rokotetta varmaan kukaan ottanut. Kun oli itse ollut esikoista odottaessa 3 viikkoa kauhean kipeä tavallisen kausi-influenssan takia, niin en halunnut ottaa riskiä sairastua mahdollisesti hengen vievään tautiin. Viruksen välttely ja eristäytyminen kun eivät minulle olleet vaihtoehto. Helppo on maalta huudella, kun merellä on hätä. Tiedän tehneeni ratkaisun omalla vastuullani, enkä syyttäisi ketään muuta mahdollisesta keskenmenostani.