Joo ei ollu äiti tapon takana tälläkertaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
täälläpäin tuntuu sattuvan paljon ikävää :( :snotty: mahtaa olla tuska vanhemmilla :'(
Kotka pääsi taas Suomen kartalle :/ Eihän tätä muuten uutisissa näykkään kuin väkivaltajutuilla tai vaalimaan rekkajonojen takia.

Todella surullinen tapaus tuo aittiksen juttu. Mikä lie nuoren miehen ajaa tuollaiseen tekoon :o

huumeet hyvin todennäkösesti :/ viime aikojen uutisoinnit kaakkoissuomesta tosiaan ollu joko jotain väkivaltajuttuja tai sitte rekkajonoista :|

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
varmaan joku huumehörhö se veli. ei mitään myötätuntoa.
toivottavasti lähipiiriisi ei koskaan tule narkomaania (oletko varma ellei jo ole?) tai oletkin ehkä täydellinen.. En missään nimessä halua puolustaa mitään rikoksia mutta narkomaanikin on ihminen ja sovitettuaan rikoksensa, hänellä oikeus saada tukea halutessaan raitistua.

Täällä ei ollutkaan vähään aikaan kai tapahtunu mitään tuollaista. Muistan kyllä kun yksi nuori tappoi itseään nuoremman pojan kavereidensa kanssa raa'asti. Ja sen tapetun isoveli joutui sitten koulussa katsomaan kun luokkakaverit ostivat Iltalehtiä sun muita joissa otsikot tuota tapausta kirkuivat.

Ja sitten Muranen, siitä vuosia, en tainnut olla vielä Kotkassa silloin.

Muuten kai aika rauhallista ollut toistaiseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vierrras:
Oliko suomalaisia?
Ettei vaan ollu mikään kunniasurma tms? :(

suomalaisia kaikki...nuorin oli samassa koulussa kuin mun muksu

Miun anoppi opettaa samassa koulussa...siis lehdestä luin tämän, että Lankkarilla, anopillahan vaitiolovelvollisuus.

Pitäis kohta kohdata anoppi, enkä oikein tiedä, miten.

sama täällä kun luin aamulla keskisuomalaisesta uutisen niin rupesi vapisuttamaan heti ettei vaan mun kavereille olisi sattunut mitään mutta sitten kun sain tietää että olivat nämä nuoret teinitytöt jotka isoveli surmasi niin oli kamala tunne sisimmässä että olis voinut olla kuka tahansa uhri, vanhemmille kova paikka, mä suurinpiirtein muistan tuon metsämiehentien aittiksessa kun olen ite asunut karhuvuoressa ennenkuin muutin kotkasta veks ja mulla asui siihen aikaan kavereita aittiksessa

Yhteistyössä