Joko Reimatecit hankittu talveksi ;-)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pörrösukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja SmileX:
Alkuperäinen kirjoittaja Pörrösukka:
Alkuperäinen kirjoittaja SmileX:
no ei, meillä on viime talvesta hyvät vetimet!

Mä ostin eilen kenkiä... kesäkenkiä, cittarista 2? kpl!!! :o

Millaisia oli?
kangaskenkiä, tennareita. ihan niitä samoja mitkä kesän alussa maksoi parikymppiä
:)
Lisääks oli Reiman saappaita, upeita, 10? kpl, paljon lenkkareita (tarra ja nauha mallisia) 5? kpl, sandaalita ymym

Uskaltaisikohan ostaa lapselle ensi kesäksi. Miten osaat arvioida koon. Meillä nyt koko 27 eli onkohan ens kesän koko 28 vai 29.
nämä siis lasten kenkiä

Juu on... Viime vuoden Lassietec vai mikä se oli,mahtuu varmaan vielä ainakin alkutalven. Sit on käytettynä ostettu remu haalari ja lindexin 2-osanen puku ja molemmat edelleen mun mielestä kuin uusia ja paljon nätemiä ku tän vuoden mallit. Niin ja sit yks lassien kaks osanen käytettynä ostettu ku jos tyttö tekee hirveen kasvupyrähdyksen :xmas:
Niin ja alesta ois tosiaan saanu tota reimateccii ostettuu,mut mä en oo kertaakaan nähny viel sellasta nättiä pukua..

Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
Juu on... Viime vuoden Lassietec vai mikä se oli,mahtuu varmaan vielä ainakin alkutalven. Sit on käytettynä ostettu remu haalari ja lindexin 2-osanen puku ja molemmat edelleen mun mielestä kuin uusia ja paljon nätemiä ku tän vuoden mallit. Niin ja sit yks lassien kaks osanen käytettynä ostettu ku jos tyttö tekee hirveen kasvupyrähdyksen :xmas:
Niin ja alesta ois tosiaan saanu tota reimateccii ostettuu,mut mä en oo kertaakaan nähny viel sellasta nättiä pukua..

Mie näytän ihanan :D Tässä kuopuksen versio ens talveksi:

Alkuperäinen kirjoittaja mimmi06:
Viime viikolla käytiin ostamassa esikoiselle Jonathanin tähti-takin ja housut. Tosi hyvän tuntuiset. Alle satasella sai housut ja takin.

Oliko kokoluokka mitä? Ottaako tuolle vajaa 110 cm pojalle 110 vai 116 cm puku? Meillä siis yleensä käytössä puku vain yhden vuoden kun haluan vaihtelua ja myyn vanhat pois huutiksessa melkein uutena :ashamed:.

Meillä 105cm tytöllä 110cm housut olisivat olleet nyt justiin sopivat, mutta otettiin 116 jotka kylläkin reilun kokoiset vielä, koska pitäisi mennä koko vuoden ja talveen vielä kuitenkin kuukausia aikaa. Kannattaa mennä lapsen kanssa kauppaan ja ihan sovittaa päälle.

Alkuperäinen kirjoittaja H-E-P-P-U-L-I:
Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:

Mie näytän ihanan :D Tässä kuopuksen versio ens talveksi:

Onhan se ihan söpön mut väri ei oo sellanen mistä mä tykkään :D onneks tyttö ei viel osaa sanoa et mistä itte tykkää. muuten ku et mekkoa se ei halua laittaa kyl ku tosi harvoin :'(

Viime viikolla käytiin ostamassa esikoiselle Jonathanin tähti-takin ja housut. Tosi hyvän tuntuiset. Alle satasella sai housut ja takin.

Oliko kokoluokka mitä? Ottaako tuolle vajaa 110 cm pojalle 110 vai 116 cm puku? Meillä siis yleensä käytössä puku vain yhden vuoden kun haluan vaihtelua ja myyn vanhat pois huutiksessa melkein uutena :ashamed:.

Meillä 105cm tytöllä 110cm housut olisivat olleet nyt justiin sopivat, mutta otettiin 116 jotka kylläkin reilun kokoiset vielä, koska pitäisi mennä koko vuoden ja talveen vielä kuitenkin kuukausia aikaa. Kannattaa mennä lapsen kanssa kauppaan ja ihan sovittaa päälle.

Meillä Lassietecin 2-osainen 110 on just sopiva eli tuohon ajatellen olisi varmaan tuo 116 cm soppeli. Joudun ostamaan kutsuilta setin, joten sovitus ei onnistu niin vain. Oliko millaisia nuo oranssi-ruskeat värit.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis eikös noi rasavilit oo samaa hintaluokkaa kun reimatecit..

Maksoi muistaakseni jotain 65 eur tuo rasavil-haalari alesta. Toiseksi puvuksi vaan en raski tuota Reimatecia niissä kun takki maksaa 90 eur ja housut jotain 50 eur. Eli kalliiksi tulee.

Yhteistyössä