Joko Reimatecit hankittu talveksi ;-)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pörrösukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pörrösukka

Jäsen
17.11.2006
531
0
16
...ei kun oletteko hankkineet jo talvitamineet talveksi? Meillä siis Rasavil-haalari viime vuodelta odottaa ja suunnitelmissa siis kaksiosainen puku vielä kaveriksi. Onkos kukaan nähnyt uusia Jonathan 2-osaisia pukuja livenä? Reimatecit siis ei tule kysymykseen hinnan vuoksi :-).

Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:
juu, aamulla tilasin lehden siskolle, tulee mulle puku kylkiäisenä. wow, elämämme ensimmäinen reimatec, toivottavasti kaikki huomaa sen, jos ei huomaa niin mä sanon :laugh:

Oletko varma että on talvihaalari?

juu, aamulla tilasin lehden siskolle, tulee mulle puku kylkiäisenä. wow, elämämme ensimmäinen reimatec, toivottavasti kaikki huomaa sen, jos ei huomaa niin mä sanon :laugh:

Miekin ostan tänä talvena ensimmäistä kertaa Reimatecin..pakkohan soon kokeilla :D

Mistäs lehestä tuollanen tulee?

Ja juu meiltä löytyy talvivaatteet, viime vuoden alesta ostettu, on Remua, Reimaa, Rasavilia, Reimateciä, bamsea ja ihan KappAhlin tavaraa

:ashamed: tuli taas ostettua liikaa :ashamed:
Ja perhonen vieköön pitää vielä yks takki ostaa kun esikoinen ei oo kasvanu niin paljon kuin luulin |O

Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:

Miekin ostan tänä talvena ensimmäistä kertaa Reimatecin..pakkohan soon kokeilla :D

joo mutta kuvittele, mun esikoinen on -01 enkä oo ennen edes ajatellu reimatekkiä. mut palstamanipuloitu.

Alkuperäinen kirjoittaja Pörrösukka:
Alkuperäinen kirjoittaja SmileX:
no ei, meillä on viime talvesta hyvät vetimet!

Mä ostin eilen kenkiä... kesäkenkiä, cittarista 2? kpl!!! :o

Millaisia oli?
kangaskenkiä, tennareita. ihan niitä samoja mitkä kesän alussa maksoi parikymppiä
:)
Lisääks oli Reiman saappaita, upeita, 10? kpl, paljon lenkkareita (tarra ja nauha mallisia) 5? kpl, sandaalita ymym

nämä siis lasten kenkiä

Alkuperäinen kirjoittaja H-E-P-P-U-L-I:
Hei minkäs hintanen tuo oli tuo meidän perhe tilata ja kuin pitkäksi aikaa?

79euroa ja 17kk, kestotilaus, eli pitää lopettaa ite sitte. sanoi että haalarit on loppu varastosta, mutta tulee lisää vielä.

Just meille kyllä alko tuleen taas tuo meidänperhe, siis tulee tuohon naapuriin ja mie sain turvavyöistuimen, sillä en oo omaa lehteä vielä saanu :)

Juu, ostin välikausihaalarin tytölle, koska oli alennuksessa -40% ja ihka ensimmäinen reimatec on ja siitä saakin sitten varmasti kuulla.Mitään aikaisempaa kokemusta ei moisesta haalarista ole

Alkuperäinen kirjoittaja mimmi06:
Viime viikolla käytiin ostamassa esikoiselle Jonathanin tähti-takin ja housut. Tosi hyvän tuntuiset. Alle satasella sai housut ja takin.

Oliko kokoluokka mitä? Ottaako tuolle vajaa 110 cm pojalle 110 vai 116 cm puku? Meillä siis yleensä käytössä puku vain yhden vuoden kun haluan vaihtelua ja myyn vanhat pois huutiksessa melkein uutena :ashamed:.

Yhteistyössä