Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja flow87:kuinka millä miten?
Alkuperäinen kirjoittaja flow87:en taua sitä läppärin koodia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja flow87:en taua sitä läppärin koodia![]()
Jokaisesta neljästä tavarasta puuttuu kirjain ja siinä laatikostossa oli vinkki, missä järjestyksessä
Alkuperäinen kirjoittaja flow87:sama.. lapun sängystä ja kaljatölkin roskiksesta.. ja molemmista puuttuu R-kirjain
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja flow87:ja jumissa.. joku tikku missä on pallo päässä, pallo, suikero jossa kirjain, lusikka ja kahvikuppi.
mihin kahvit sait??Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:Oon saanut 3 palaa siihen oven vieressä olevaan systeemiin
Tyhjä kahvikuppi on ja lusikka ja tikkari,jonka päällä purkkaa
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja flow87:ja jumissa.. joku tikku missä on pallo päässä, pallo, suikero jossa kirjain, lusikka ja kahvikuppi.
Tikku mullakin, jossa pallo
Miä oon sen pallon käyttäny.. se kävi johonkin toiseen tavaraan...
3 suikeroa
lusikka,mansikka ja kahvikuppi
Alkuperäinen kirjoittaja flow87:mihin se kaffi pitää käyttää?
Alkuperäinen kirjoittaja flow87:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja flow87:ja jumissa.. joku tikku missä on pallo päässä, pallo, suikero jossa kirjain, lusikka ja kahvikuppi.
Tikku mullakin, jossa pallo
Miä oon sen pallon käyttäny.. se kävi johonkin toiseen tavaraan...
3 suikeroa
lusikka,mansikka ja kahvikuppi
mistä niitä suikeroita lisää?