Joko ootte nähny Tuksun burleskivideon? *K-18*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
montakohan kertaa on jouduttu kuvaamaan ? meinaan ku onhan kuvaajan ollu pakko käyä välil oksentamas muutamaan kertaan. mie en pysty ymmärtää kuka ton on voinu kuvata...

Mun pistää niiin vihaksi! Media käyttää hyväkseen selkeästi vailla suhteellisuudentajua olevan naisen julkisuudenhakuisuutta ja tekee selvästi syyntakeettoman naisen naurunalaiseksi koko kansan silmissä. Tuksu tarvitsisi hyvän lääkityksen sekä psykoterapeutin, ei sitä että koko Suomen kansa nauraa hänelle. Hirveähän tuo video on ilman muuta, mutta pisti todellakin suututtamaan. :mad:

must on hienoo et joku ei täydellinen nainen kehtaa ja viitsii. huvittavaa että joku siitä oikeen kokee oksentavansa kun katsoo.
mutta tirkistelynhalu se on kummallinen vaan ;)

Siis kehtaa ja viitsii mitä? Burleskiin kuuluu nimenomaan se, ettei olla langanlaihoja mallityyppejä, mutta pitäisihän siinä OSATA jotain, eikös? Siis esim. tanssia, tai vietellä, tai olla jotain karismaa, tms. Siitä oon samaa mieltä, että Tuksu on säälittävä tapaus, ja syvästi häpeän sitä että tuon linkin koskaan avasin.

Juuri kuin video laitoin pyörimään, mozilla antoi ilmoituksen: Pahoittelumme. Firefox kohtasi odottamattoman ongelman ja kaatui. Lähettämällä kaatumisilmoituksen, autat meitä tunnistamaan ja korjaamaan ongelman.

Nyt polttamaan verkkokalvoni.

Meikit Tuksulla on kyllä aina niin överit, mutta ihan jees rehevä kroppa. Itse en pystyis tuohon, siis noin hyvässä lihassa ja muutenkin. Mutta Tuksuhan rakastaa julkisuutta ja esillä olemista. Ainahan se on tykännyt olla vähissä vaatteissa ja alasti. Kun ekaks mietin, että tuleekohan katumaan vielä. Mutta eipä kai.

Voi sitä reppanaa. Minusta tuntuu, että tuo sessio ei ollut mikään burleski-tanssi-sessio, vaan valokuvaus-sessio. Poseerasi jotenkin niin. Luuli, että otettiin valokuvia, mutta siitä onkin tehty "burleski" video.

Yhteistyössä