Joko on veronpalautukset tuhlattu?

Alkuperäinen kirjoittaja Edina:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
Alkuperäinen kirjoittaja Minä :
Pitää lähteä miehen veronpalautuksia tuhlailemaan, kun ei noissa omissa paljon oo mitä tuhlailla.. :wave:
Kenenkäs kanssa oot kaupungille lähössä?? ;)
Kuinkas niin..? :whistle:
Aattelin vaa et lähetkö seuraks? :)
Kukas siellä kyselee? :LOL:
Eilen huomasin sut täällä ja ku vähä aikaa seurailin, tajusin et tunnenpas sut...

No kerro nyt ihmeessä? :D

Ethän oo utelias :LOL:

No en.. ;)
No hyvä? Mut ootko yksin lähössä?

Äläs oo utelias! :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja darkstarmama:
Mulle olivat maksaneet veronpalautukset vahingossa. :|
Kun oletin niiden menevän sinne ulosottoon jonne sekoillessani nuorena hankin velkaa, nyt olikin tilille aamulla tullut 20,90e, maksajana verotoimisto. No eipä ollut isot palautukset, viimevuonna lyhensin veronpalautuksilla ulosottoani 180e.
No niin tuli miehellekin palautukset, vaikka voudin piti ne viedä :eek: .

tildis
eilen tuli maksettua ensikesän Kreikan matkan varausmaksu, joten oikeastaan siihenhän ne meni:) tais vielä suunniilleen 100? jäädä ja eiköhän ne loput mene sitten joululahjoihin..

Opintolainan lyhennykseen ja korkoihin meni, jäi muutama euro ylitse mutta nillä saa vaikka sitten suklaakohvehti rasian. En kyllä yhtään harmittele asiaa, päinvastoin olen iloinen että ei ollut mätkyjä ja sain kuitattua nuo lainan lyhennykset niin ei tarvinnut hermoilla niistä ennen joulua.
Puoli vuotta sitten aloin jo varautua säästämällä muutaman lantin kerrallaan ja nyt on sitten (eilen) lasten toiveet jo hankittu + muutamia juttuja lähisukulaisille ja parhaimmille ystäville. Saa keskittyä ihan joulun henkeen perheen parissa. =)

Yhteistyössä