Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Maksoin juuri meijän goan matkan tammikuulle
No hittolainen..mahtuuko matkalaukkuun, meitä olis viisi. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Frank:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Maksoin juuri meijän goan matkan tammikuulle
TAHTOO KANS!!! B)
Alkuperäinen kirjoittaja Edina:No hyvä? Mut ootko yksin lähössä?Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja Edina:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja Edina:Eilen huomasin sut täällä ja ku vähä aikaa seurailin, tajusin et tunnenpas sut...Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Kukas siellä kyselee?Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Aattelin vaa et lähetkö seuraks?Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Kuinkas niin..?Alkuperäinen kirjoittaja Minä :Kenenkäs kanssa oot kaupungille lähössä??Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Pitää lähteä miehen veronpalautuksia tuhlailemaan, kun ei noissa omissa paljon oo mitä tuhlailla.. :wave:
No kerro nyt ihmeessä?
Ethän oo utelias
No en..
No niin tuli miehellekin palautukset, vaikka voudin piti ne viedä .Alkuperäinen kirjoittaja darkstarmama:Mulle olivat maksaneet veronpalautukset vahingossa. :|
Kun oletin niiden menevän sinne ulosottoon jonne sekoillessani nuorena hankin velkaa, nyt olikin tilille aamulla tullut 20,90e, maksajana verotoimisto. No eipä ollut isot palautukset, viimevuonna lyhensin veronpalautuksilla ulosottoani 180e.