Ei sitä maksettu, mutta oli se näkyvillä verolipussa.Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:maksaako ne noinkin pieniä palautuksia? Minä luulin, että 5 euroa on minimi.Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Muistelin vaan sitä, kun mä sain yhtenä vuonna palautusta 0,35 ?.Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:no arvasinhan. Johan siellä joku kateellinen naureskeleeAlkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Laitoin säästöön =) Tuli tosi isot palautukset. Niin isot, etten kehtaa edes täällä kertoa. Täällä kun aina on niitä kateellisia.
no, kerron kuitenkin 12,90 euroa
Kenenkäs kanssa oot kaupungille lähössä??Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Pitää lähteä miehen veronpalautuksia tuhlailemaan, kun ei noissa omissa paljon oo mitä tuhlailla.. :wave:
Kuinkas niin..?Alkuperäinen kirjoittaja Minä :Kenenkäs kanssa oot kaupungille lähössä??Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Pitää lähteä miehen veronpalautuksia tuhlailemaan, kun ei noissa omissa paljon oo mitä tuhlailla.. :wave:
Aattelin vaa et lähetkö seuraks?Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Kuinkas niin..?Alkuperäinen kirjoittaja Minä :Kenenkäs kanssa oot kaupungille lähössä??Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Pitää lähteä miehen veronpalautuksia tuhlailemaan, kun ei noissa omissa paljon oo mitä tuhlailla.. :wave:
Kukas siellä kyselee?Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Aattelin vaa et lähetkö seuraks?Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Kuinkas niin..?Alkuperäinen kirjoittaja Minä :Kenenkäs kanssa oot kaupungille lähössä??Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Pitää lähteä miehen veronpalautuksia tuhlailemaan, kun ei noissa omissa paljon oo mitä tuhlailla.. :wave:
Eilen huomasin sut täällä ja ku vähä aikaa seurailin, tajusin et tunnenpas sut...Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Kukas siellä kyselee?Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Aattelin vaa et lähetkö seuraks?Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Kuinkas niin..?Alkuperäinen kirjoittaja Minä :Kenenkäs kanssa oot kaupungille lähössä??Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Pitää lähteä miehen veronpalautuksia tuhlailemaan, kun ei noissa omissa paljon oo mitä tuhlailla.. :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Edina:Eilen huomasin sut täällä ja ku vähä aikaa seurailin, tajusin et tunnenpas sut...Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Kukas siellä kyselee?Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Aattelin vaa et lähetkö seuraks?Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Kuinkas niin..?Alkuperäinen kirjoittaja Minä :Kenenkäs kanssa oot kaupungille lähössä??Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Pitää lähteä miehen veronpalautuksia tuhlailemaan, kun ei noissa omissa paljon oo mitä tuhlailla.. :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja Edina:Eilen huomasin sut täällä ja ku vähä aikaa seurailin, tajusin et tunnenpas sut...Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Kukas siellä kyselee?Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Aattelin vaa et lähetkö seuraks?Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Kuinkas niin..?Alkuperäinen kirjoittaja Minä :Kenenkäs kanssa oot kaupungille lähössä??Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Pitää lähteä miehen veronpalautuksia tuhlailemaan, kun ei noissa omissa paljon oo mitä tuhlailla.. :wave:
No kerro nyt ihmeessä?
Alkuperäinen kirjoittaja Edina:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja Edina:Eilen huomasin sut täällä ja ku vähä aikaa seurailin, tajusin et tunnenpas sut...Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Kukas siellä kyselee?Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Aattelin vaa et lähetkö seuraks?Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Kuinkas niin..?Alkuperäinen kirjoittaja Minä :Kenenkäs kanssa oot kaupungille lähössä??Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Pitää lähteä miehen veronpalautuksia tuhlailemaan, kun ei noissa omissa paljon oo mitä tuhlailla.. :wave:
No kerro nyt ihmeessä?
Ethän oo utelias
No hyvä? Mut ootko yksin lähössä?Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja Edina:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja Edina:Eilen huomasin sut täällä ja ku vähä aikaa seurailin, tajusin et tunnenpas sut...Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Kukas siellä kyselee?Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Aattelin vaa et lähetkö seuraks?Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Kuinkas niin..?Alkuperäinen kirjoittaja Minä :Kenenkäs kanssa oot kaupungille lähössä??Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Pitää lähteä miehen veronpalautuksia tuhlailemaan, kun ei noissa omissa paljon oo mitä tuhlailla.. :wave:
No kerro nyt ihmeessä?
Ethän oo utelias
No en..