Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Laitoin säästöön =) Tuli tosi isot palautukset. Niin isot, etten kehtaa edes täällä kertoa. Täällä kun aina on niitä kateellisia.
no, kerron kuitenkin 12,90 euroa
no arvasinhan. Johan siellä joku kateellinen naureskeleeAlkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Laitoin säästöön =) Tuli tosi isot palautukset. Niin isot, etten kehtaa edes täällä kertoa. Täällä kun aina on niitä kateellisia.
Muistelin vaan sitä, kun mä sain yhtenä vuonna palautusta 0,35 ?.Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:no arvasinhan. Johan siellä joku kateellinen naureskeleeAlkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Laitoin säästöön =) Tuli tosi isot palautukset. Niin isot, etten kehtaa edes täällä kertoa. Täällä kun aina on niitä kateellisia.
maksaako ne noinkin pieniä palautuksia? Minä luulin, että 5 euroa on minimi.Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Muistelin vaan sitä, kun mä sain yhtenä vuonna palautusta 0,35 ?.Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:no arvasinhan. Johan siellä joku kateellinen naureskeleeAlkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Laitoin säästöön =) Tuli tosi isot palautukset. Niin isot, etten kehtaa edes täällä kertoa. Täällä kun aina on niitä kateellisia.