Joko on tälle viikonlopulle kirppispinoa jossain?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja as if
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä löysin tommosia Mellevää elämää: Comeback ja kirppistelyä pitkästä aikaa

5v pikkumies oli ihan innoissaan kun sai samanmoisen hupparin kun isoveljellään =)

Sit ihmettelin suuresti että jo on ihmisillä pokkaa, siellä oli myynnissä pyöräilykypärä 5e ja hintalapussakin maininta että halkeama takana... Onpa tosi turvallinen varmaan, eiköhän oikea osoite ois ollut roskis eikä kirppis?
Ja sit yhdessä loosissa roikkui paita jonka hihassa oli iso (ehkä 2x4cm) veritahra, juu en jäänyt siihen katsomaan mitään muutakaan :x

Jee, pitkästä aikaa pääsen osallistumaan! :D
Löysin tytölle uudenveroisen Remun toppahaalrin 7,50€. Oli aivan kuin kaupan rekistä otettu. Olisin mä ostanut sen sillä 15 eurollakin, mutta pöydässä sattui olemaan -50%.

Minä kävin tänään. Huippulöytöni olivat: Uusin Untinen-Auel kirja sarjasta Luolakarhun klaani. Maksoin siitä 8 euroa. Kirjakaupoissa tuon hinta edelleen liki 30 euroa.

Toinen löytö oli Playmobil-hahmo dvd, joka on vuorovaikutteinen. Oli joskus pari vuotta sitten uusi, ja meillekin se vuokrattiin. Ei tullut silloin ostettua, mutta pojat tästä kovasti tykkäsivät. Tämä maksoi 4 euroa ja on varamsti kovasti mieluinen.

Lisäksi ostin pari pokkaria euron kappale, Kippari Kalle sarjakuva-albumin 50 snt, 5 sarjakuvalehtiaä 50 snt.

Muumitaloa himoitsin, olisi maksanut 10 euroa, mutta kun tuo oli minun haluni, ei lasten tarve, päätin jättää talon kirppikselle. Ja joku pikku neiti sen sieltä omakseen sai.

Oli paljon tavaraa, ja paljon myös ihmisiä kirppiksellä.

Yhteistyössä