Joko on lapsiluku täynnä? Monestako haaveilette?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaksi halusin...kolme on... vielä sitä tyttöä kaipaan... :( Siksi mielestäni olisi "tarve" saada valita hoidoilla haluamansa sukupuoli... Ja varmaan nyt kaikki kauhistelee, että "pitää olla tyytyväinen siihen mitä saa kun kaikki ei saa edes sitä yhtä"... Noh, mielipiteensä kullakin...

Kaksi lasta on nyt. Aluksi oli toiveissa yksi lapsi, mutta jonkin ajan kuluttua mies alkoi haaveilemaan toisesta (mä vastustelin aluksi). Mä toivoin molemmilla kerroilla vain vauvaa, sukupuolella ei ollut väliä.

Toinen on tulossa, esikoinen 2,5. Ikää on sen verran, että kolmatta en varmaan ehtisi kunnialla tehdäkään, vaikka siitä salaa haaveilen. Lisäksi intoa vähentää koetut keskenmenot. Tulee myös mieleen, että saisin olla kiitollinen 2 terveestä lapsesta (jos kakkonen on terve, kuten tietty kovasti toivon), kun tuttavapiirissä on ollut niin monenlaisia raskaista juttuja ja lapsettomuuttakin.

Ehkä on, ehkä ei. Nyt meillä on yksi poika. Tällä hetkellä uskon, monen keskenmenon jäytämänä, että lapsiluku on täynnä. Mutta olemme miehen kanssa vielä nuoria ja mieli voi kääntyä uudelleen, kun valmistun koulusta.

Miulla on kaksi lasta.. tyttö ja poika... ehkä joskus 3-4 vuoden päästä voisin sen kolmannen vielä haluta.. saa nähdä, saanko miehen pään kääntymään :D... mutta sitten ne lapset jää siihen kolmeen, kun on tehty kaksi sektiota, niin ei vissiin saa enempää tehdäkkään... kolme onkin sopiva luku :)

Pojan sain, sitä toivoinkin suojelemaan pikkusisarruksia, sitten tuli prinsessa ja nyt toivotaan ihan kumpaa sukupuolta vaan. Lapsiluku on kait siinä, tosin, neljälle meillä on nimet valmiina...=) Jos tosiaan saadaan vielä kolmas aarre niin aijon ottaa raskausajasta kaiken irti ja nauttia viimeisestä raskaudesta ja vauva-ajasta jotenkin eri tavalla kun kahden ensimmäisen kanssa, hössöttää, levätä, olla terveen itsekäs=) miehen kanssa asista on jo puhuttukkin etukäteen, edellinen raskaus oli aika rankka kropalle joten seuraavassa raskaudessa tarvitsee pitää paremmin huolta itsestäni.

Kaksi tyttöä meillä nyt,mutta kyllä mä ainakin yhden lapsen voisin perheeseeni toivoa :) Ja kun noita tyttöjä on siunaantunut niin olisihan se yksi poikakin kiva,mutta eis illä sukupuolella niin ole väliä.:heart:

Neljäs syntyy elokuussa, ja en usko et lapsiluku olis vielä täynnä, aika näyttää. Sukupuolella ei oo mitään väliä, kumpiakin löytyy.

Ja siis mä oon aina jostain syystä ajatellu et joko 3 tai 5 olis kiva... :)

Viimeksi muokattu:
Ensimmäistä odotan ja tätä "tehdessä" meni 6 vuotta (ja 1 varhainen keskenmeno). Saa nähdä tuleeko toista, mutta olen kyllä ihan onnellinen tästä yhdestäkin, 2 on ehdoton maximi. :) Mun talous, mielenterveys ja resurssit ei riitä enempään.

[QUOTE="vieras";23673944]Ensimmäistä odotan ja tätä "tehdessä" meni 6 vuotta (ja 1 varhainen keskenmeno). Saa nähdä tuleeko toista, mutta olen kyllä ihan onnellinen tästä yhdestäkin, 2 on ehdoton maximi. :) Mun talous, mielenterveys ja resurssit ei riitä enempään.[/QUOTE]

Alunperin halusin 4, mutta kun tuli jo tuomio etten voi saada lapsia ja puhkesi masennus, hautasin lapsihaaveet ja aloin luoda uraa. Sitten tulikin ylläri-luomuraskaus. :) Sukupuolella ei väliä, yhtä rakas se on, oli tyttö tai poika.

Yksi on jo olemassa. Filosofiani on "yksi kerrallaan". Lisää meille mahtuisikin ainakin se yksi. Ehkä senkin jälkeen vielä lisää. En usko, että kolmea enempää tulee tehtyä. Elämä toki saattaa yllättää, ja yllätykset otan kyllä onnellisena vastaan :)

Yhteistyössä