VR
Noita kaksi kertaa esiintyviä sanoja sieltä koko ajan vielä viimeisessä tarkistusvaiheessa karsittiin, mutta ainakin sana Musta näyttää jääneen sinne kaksi kertaa.
Pyydä apuja ni yritän auttaa.Tämä on niin vaikea....kuten kaikki VR reilut...ilmeisesti ajattelen niin eritavalla kuin Veikko. Olen niin jumissa jo 80 sanan jälkeen
Liisa ihmemaassa alas molemmat, esimerkiksi.Pyydä apuja ni yritän auttaa.
Oon kyl samaa mieltä vaikeudesta!
Nuo minulla oli.Oisko jollain Kummisetä ruutuun jeesiä?
Kummisedästä lähtevä oikealle 9 sama naispuolinen
Sp..Jo.. 5+3 elokuvaohjaaja, sama etunimi
Do 3+6 yksi yhtye
Minullakin on tämä ihan kesken, mutta tässä jotain neuvoja:Kyy,kaikki paitsi käärme? Miten voi olla näin vaikeaa...
Kiitos!Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;29375763:mulla on pahimmat jumit Australia, Sisällissota ja Jesus CHrist Superstar ruudussa... niistä siis puuttuu eniten...
Australia:
ylös 13 ja 5+10
alas 5
(puuttuu muitaki mut noilla varmaan pääsis hyvin alkuun)
Sisällissota:
ylös molemmat 7
8 ylös
oikeelle 8+8
JCS:
yht... 16
jees... 5
kirv.. 6
Tuossa pari neuvoa, muut puuttuvat.Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;29375763:mulla on pahimmat jumit Australia, Sisällissota ja Jesus CHrist Superstar ruudussa... niistä siis puuttuu eniten...
Australia:
ylös 13 ja 5+10
alas 5
Sisällissota:
ylös molemmat 7: Pystysuoraan ylös 7 on kevyen jalkaväkiyksikön sotilas, tällaisia koulutettiin Suomen puolustusvoimien käyttöön Saksassa.
8 ylös
oikeelle 8+8: Marvellin sarjakuvissa esiintyvä supersankari, jonka oikea nimi on Steve Rogers.
JCS:
yht... 16
jees... 5
kirv.. 6
Muita ei ole minullakaan :/Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;29375763:mulla on pahimmat jumit Australia, Sisällissota ja Jesus CHrist Superstar ruudussa... niistä siis puuttuu eniten...
Australia:
ylös 13 ja 5+10
alas 5 jos tarkoitat alaoikeekke, niin se iso punainen kivi
Sisällissota:
ylös molemmat 7
8 ylös
oikeelle 8+8
JCS:
yht... 16
jees... 5
kirv.. 6
kiittiMuita ei ole minullakaan :/