Joko on alotettu kesäkuntoon treenaaminen?

  • Viestiketjun aloittaja "Hylje"
  • Ensimmäinen viesti
"sone"
Aina sama, joka kevät se pari kiloa pitää tiputtaa tai se tippuu itestään. Treeninä ainoastaan vesijuoksu ja lenkkeily. Painot alotan kunhan lumet alkaa sulaa ja kehtaa aitasssa nostella, vähän kylmät tunnelmat siel viel on ;)
 
"jebu"
on aloitettu, just tänään tehtiin salilla uus ohjelma ja innostuin jopa käymään solariumissa kun on tähän aikaan niin törkeän kalpea :)

mäkin voisin tiputtaa ehkä sen 2-3 kg ja saada vatsalihakset ja muut näkyviin.
 
Ei, mutta ihan yleisesti kyllä pidän kuntoa ja kroppaa yllä ja pääsen vihdoin ja viimein aloittamaan taas uinnin, kauan kaivattu rakas harrastus. Viime kesänäkin kehtasin bikineissä hillua vaikka nuorempi muksu oli alkukeväästä syntynyt, en varmasti näytä sen pahemmalta tänä vuonna :D
 
"vieras"
Ihan vaan olis puoli kiloa, niin näkyis lihakset paremmin. Hiustenpidennykset olen jo laitattanut, ja tekokynnet. Ja suihkurusketus tietenkin. Personal traineri kyllä on jokapäiväisessä käytössä. Oon jenkeistä tilannut muutamat glamyyrit bikinit rannalle. Eihän sinne kyllä vielä viiti mennä, kun vähän on hiljasta vielä.
 
Huom harmaana
[QUOTE="vieras";23308900]Hiustenpidennykset olen jo laitattanut, ja tekokynnet. Ja suihkurusketus tietenkin. Oon jenkeistä tilannut muutamat glamyyrit bikinit rannalle.[/QUOTE]

Tuksu?
 
ite alotin just tänää vähähiilarisen dieetin ja treenausta kotioloissa sit:D katotaa tuleeko tuloksia tälläsestä koti jumpasta... tavoitteena ois laihtua 63kg > 55kg katotaan onnistuuko ja riittääkö motivaatio:D
 
Viimeksi muokattu:
"Ohikulkija"
Aloitin kanssa vähähiilarisen dieetin tammikuussa ja olen tiputtanut usean repsahduksen jälkeenkin sen 7 kg, eli olen siis parin-kolmen kilon kuluttua ihannepainossa. Uinut olen lisäksi, mutta haluaisin lihaksia esiin...tai siis kasvatettua niitä. Jotain vatsajumppia olen tehnyt kotona, mutta kai se kuntosalikortti on ostettava. Olen käynyt kuntosalilla viimeksi kymmenisen vuotta sitten ja olen varmaan rapakunnossa, vieläköhän tässä saa lihaksia ja kauankohan kestää että näkyy tuloksia?
 
"sone"
Minä liikun aktiivisesti myös koko vuoden, mutta alkuvuoden pillerikokeilun seurauksena tuli 3kg kahdessa kuukaudessa, nosti ehkä himpun verran ruokahaluja. Joten tämä lisää motivaatiota karistaa nuo ylimääräset, tai ainakin muuttaa toiseen muotoon. Pieni muutos treenin ja suklaat kerran viikossa niin eiköhän se tepsine. Ja Kesäksi ostettu hääpuku ei anna yhtään anteeksi, joten ei olis pahitteeks jos häviäis pari senttiä.
 

Yhteistyössä