V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:No ei kukaan tuollaista ansaitse, eikä varsinkaan siitä hyvästä, että sattuu olemaan jokin yleinen ärsytyksen kohde vaikka on aika harmiton.
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:No ei kukaan tuollaista ansaitse, eikä varsinkaan siitä hyvästä, että sattuu olemaan jokin yleinen ärsytyksen kohde vaikka on aika harmiton.
Alkuperäinen kirjoittaja Tukiainen ei ole harmiton:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:No ei kukaan tuollaista ansaitse, eikä varsinkaan siitä hyvästä, että sattuu olemaan jokin yleinen ärsytyksen kohde vaikka on aika harmiton.
Ai harmiton, haloooooo!!!!
Viestitteli hei varatulle ukolle ja strippaa ja puhuu p*skaa jne!
Ei herran jesta! Pitääkö linkittää sen akan tanssi ja kotiesittelyvideo (missä mm. sanoo PeterPanin helinä-keijua monta kertaa heli-keijuksi)?!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja niinjust!!!:Joo linkitä!!1!!! On se perkele että tuommoisia on!!!! kyllä niitä saakin hakata tuopeilla ja mitä irtotavaraa nyt käteen sattuukin niin sillä voi lyödä!!!!!!!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Cycadeen:Mua jotenkin säälittää tuo Johanna :/
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Alkuperäinen kirjoittaja niinjust!!!:Joo linkitä!!1!!! On se perkele että tuommoisia on!!!! kyllä niitä saakin hakata tuopeilla ja mitä irtotavaraa nyt käteen sattuukin niin sillä voi lyödä!!!!!!!!!!!
Vaikka mua ärsyttääkin tuo muija ja pidän häntä aika:x niin ketään saa silti mennä tuopilla lyömään.
Alkuperäinen kirjoittaja niinjust!!!:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Alkuperäinen kirjoittaja niinjust!!!:Joo linkitä!!1!!! On se perkele että tuommoisia on!!!! kyllä niitä saakin hakata tuopeilla ja mitä irtotavaraa nyt käteen sattuukin niin sillä voi lyödä!!!!!!!!!!!
Vaikka mua ärsyttääkin tuo muija ja pidän häntä aika:x niin ketään saa silti mennä tuopilla lyömään.
No älä = O Sä et taida olla ihan kartalla nyt?
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Alkuperäinen kirjoittaja niinjust!!!:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Alkuperäinen kirjoittaja niinjust!!!:Joo linkitä!!1!!! On se perkele että tuommoisia on!!!! kyllä niitä saakin hakata tuopeilla ja mitä irtotavaraa nyt käteen sattuukin niin sillä voi lyödä!!!!!!!!!!!
Kenellekähän tässä on nyt ongelmia kun pitää huutaa ja riehua tuolla tavoin kuin noissa parissa viestissä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja niinjust!!!:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Alkuperäinen kirjoittaja niinjust!!!:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Alkuperäinen kirjoittaja niinjust!!!:Joo linkitä!!1!!! On se perkele että tuommoisia on!!!! kyllä niitä saakin hakata tuopeilla ja mitä irtotavaraa nyt käteen sattuukin niin sillä voi lyödä!!!!!!!!!!!
Kenellekähän tässä on nyt ongelmia kun pitää huutaa ja riehua tuolla tavoin kuin noissa parissa viestissä?![]()
No mä näkisin että sulla, kun et sä taaaaskaaan ymmärrä =) Mut hei, ei se mitään, Ei aina voi olla fiksu.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:oli miten ärsyttävä hyvänsä niin ei kukaan tuollaista ansaitse. :/ kaikkia ei voi miellyttää.. eiköhän johannalla ole oma ihailijakuntansa kuitenkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Alkuperäinen kirjoittaja niinjust!!!:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Alkuperäinen kirjoittaja niinjust!!!:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Alkuperäinen kirjoittaja niinjust!!!:Joo linkitä!!1!!! On se perkele että tuommoisia on!!!! kyllä niitä saakin hakata tuopeilla ja mitä irtotavaraa nyt käteen sattuukin niin sillä voi lyödä!!!!!!!!!!!
No mä näkisin että sulla, kun et sä taaaaskaaan ymmärrä =) Mut hei, ei se mitään, Ei aina voi olla fiksu.
Voi teitä reppanoita. :hug: :hug: