No nyt tärähti tytön joululahja lista whatsuppiin. Yks toive oli et kreikkaan lentoliput. Nih kysyin tytölt et haluuko viel oman lentokoneen joka kuljettaa sinne. Ni tyttö vastas et joo. Joten elkää ihmetelkö jos joulaattona luette et finnairin jumbojetti on kaapattu ni se olen minä sitten täytyy kyl kaapata lapsen äitikin mukaan ku mä joudun viettää joulun kreikkalaisessa vankilassa. Nih nää kaks pääsee viettää aikaa kreikas eihän tyttöö voi viellä yksin jättää viel kreikkaan. Ku halus päästä maistaan energia juomaa eli nyt olen matkalla lentosimulaattori harjoitukseen jos oppisin jouluksi lentämään sillä jumbo jetillä nousut ja laskut ku meniks se sananlasku niin et ku prinsessa pitää teekutsut ja pyytää iskä tulemaan juomaan teetä ni pitääkö se toteuttaa🫡. Nojoo sit tuli pienempää toivet paljon eri meikkei. Nih sanoin et niist en ymmärrä mitään et jos mä niit ostaisin ni todenäkösyys sille et menis väärin se meikki ni tosi korkea.mut sit löytyi toiveita joita pystyy ehkä sitten toteuttaa. Katotaan onko tyttö ollut kuin kiltti mut ne lahjat pysyköön salaisuutena jouluun asti katotaan mitä löytyy. Mut viime vuodet on ollut vaikeita ostaa ku ne oli siinä lasten suuressa lelukirjassa sitä se aina raksitteli. Mut mä en koskaan osannu niitä tilaa ni sit rahaa vaik paketithan ne on kivoi lapselle. Mä en niin lahjoista perusta ni sit en oo panostanut muihinkaan ja ollu huono lahjojen antaja taikisin lahjojen ideointi ei oo kyl parhaimpia puoliani mut nyt mä koitan parantaa edes hiukan täytyy muistaa ostaa lahjapaperia. Voisiko postilta saada sellaista posti palvelua missä vastaanottaja saisi kortin täsmälleen jouluaattona klo 7 aamulla tyynen valtameren aikaa ja oisko tälläsen palvelun hinta vai 20e per kortti vippi palvelua?vai paljon tuon palvelun hinta voisi olla sitten. Et pihistelläänkö me rakkaille lähetettävissä korteissa sitten? Mut ite vois maksaa kyl. Ku sen toivotuksen on oltava täsmällinen joluaattona ei päiviä ennen eikä jälkeen vaan silloin kun joulualkaa aattona voisko tätä palvelua mainostaa yksinäisille et ne vois jakaa näitä kortteja saisko ne kympin per jaettu kortti ja sit ku jouluaaton kortit on jaettu ne voi viettää firman kaa joulua vaik toimistolla ja näin moni yksinäinen voisi kohdata ja ansaita hyvin rahaakin?