Joko olet ostanut lapsellesi..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minni

Vieras
toppahaalarin talveksi?Jos olet niin millaisen? Mitä suosittelette kohta 3-vuotiaalle? Meillä on aiemmin ollut Reimateciä ja Lassieteciä, Remukin on ollut. Itse en oikein osaa päättää. Huomasin kuitenkin, että s-bonuksia kertynyt yli 200eur, joten ajattelin käydä lapselle haalarin ja kengät ostamassa. Meillä on kenkinä ollut Viking Gore-texit, osaako joku suositella jotain muita?

hitto vie ku meijän pitäis ostaa kummallekki rinsessalle puvut, isommalle vielä kengät... isosiskon viime talvena käyttämä puku on liian iso tällä pikkusiskolle... neki on nii kalliita....

Olen ostanut, vaikka viime vuotinenkin mahtuu vielä. :ashamed:

Ticketin haalari on viime vuodelta ja Reimatecin ostin nyt.
Kengät ostetaan vasta sitten kun niitä tarvitaan, jalka voi kasvaa tässä syksyn aikana paljonkin. Eccot ajattelin hommata.

Lassietec ostettiin 3-vuotiaalle jo keväällä alennusmyynneistä ja taitaa olla juuri sopiva (104 cm) kunhan talvi alkaa. Kengätkin (Viking Goretex) on valmiina kun jouduttiin lopputalvesta ostamaan uudet edellisten jäätyä pieneksi. 1-vuotiaalle on isoveikan vanhat odottamassa kaapissa. Noita Vikingin talvikenkiä meillä on ollut jo useammatkin, kun on hyviksi havaittu. Toppapuvuissa en ole niin kovin merkkiuskollinen.

Ei ole vielä ostettu pukuja, mutta ajattelin käydä katsomassa niitä Sokkarin Remuja. Meillä on ollut niitä ennenkin ja olen ollut tyytyväinen. Vikingin goret on ollu myös käytössä ja hyvät on olleet.

Niin, siinä kyllä kukkaro kevenee huomattavasti kun ostaa koko setin, hanskat, haalarin, hatun ja kengät. Toivottavasti toi 200e riittää, se on kuiteskin semmoista "ylimääräistä" rahaa joka on ihan huomaamatta kertynyt. En vaan yhtään tiiä mimmosta sitä nyt sitten ostais.

Ja onko 3-vuotiaalla vielä kuitenkin haalari parempi ja käytännöllisempi kuin kaksiosainen puku?Kengät taidan itsekin jättää vielä tuonnemmaksi hankinta listalla, kun on lämminvuoriset kumisaappaat ja kumpparit kuitenkin olemassa.

ostin esikolle reimatecin haalarin, sillä on eccon goretex-kengät viime talvelta. keskimmäiselle on remun puku, kengät tarvii ostaa vielä, ehkä vikingin goret. kuopukselle on reimatecin haalari, ja kengät tarvii sillekin ostaa kunhan vaan löytyy sopivat..

Itsekin katsoin Prisman kuvastosta noita Travallen Remu-haalareita. Mietin että ostaiskos semmoisen. Hitsi se on hankalaa. Ja vielä kun sovittaminen on toodella hankalaa tuon ikäisen kanssa. Ei se jaksa montaa pukua alkaa kokeilemaan.

Alkuvuodesta ostettiin, Lassien haalareita meillä lapset käyttävät sillä haalari pelittää hyvin ja on lämmin, eikä hinta huimaa päätä.

Kengistä käytetään Kuomia. Ja kun on loskakelit, niin kumisaappaita.

Alkuperäinen kirjoittaja Minni:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eccon ja Kavatin kenkiä suosittelen.

Lapselle ostettu Ticketin, Legon ja IdaT:n haalarit viime kevään alesta talveksi.

Mistä noita Kavatin kenkiä saa? Ja onko niitä varrellisina?

jos googletat kavat sko, niin sillä löytyy ruotsalainen kavatin nettikauppa josta voi kengät tilata (sisäpohjan pituus on ilmoitetettu kohteessa).
suomessa kenkiä myydään mm. k-kengässä, niin ainakin muistelen :) myös nicky & nelly lastenvaatekauppa myy kavatia.

joku kysyi eccon kenkien hintaa. talvikengät maksoivat viime talvena 80 euroa.
Eccot ovat goret.

Hui mitä summia laitatte lasten vaatteisiin. Mä tilasin tyypilliseen tapaani vermeet postimyynnistä , koska inhoan lastenvaatteiden ostoa kaupungilla. Lassien jotkut, lassietec puvut ne tais olla. Ja kenkinä sain käytettynä juniorille jotkut goretexit, pesin ja puunasin ne vaan. Isommille sitten uusia kenkiä, on meillä noita eccojakin ollut ja on, mutta aina ostan jostain superlalesta keskikesällä =)

Reimatecistä senverran, että minun näppeihin se matsku on aina ollut niin luirua ja ohutta, että täällä pohjoisessa ei semmoiselle varmaan edes tarkene. Ja siitä se parempi puku, oliko tec+ tai jotain, maksaa aivan käsittämättömästi.

Remut on kyllä meillä menestyneet, tykkään jäykähköstä päällyskankaasta. En yleensä vanno kyllä merkin nimeen, kun noita muksuja on useempi, ei kaikille sitä 120e pukua raaski ostaa. Ja en näe syytä, miksi pitäisikään.

Alkuperäinen kirjoittaja Rähmäkäpälä:
Alkuvuodesta ostettiin, Lassien haalareita meillä lapset käyttävät sillä haalari pelittää hyvin ja on lämmin, eikä hinta huimaa päätä.

Kengistä käytetään Kuomia. Ja kun on loskakelit, niin kumisaappaita.

Meille kans tulee Lassien haalarit lapsille kunhan Cittarissa on taas Mammutti-markkinat niin siellä varmaan taas tarjouksessa. Ja kuomat myös.

Joku sanoi, että ostaa s-bonuksilla haalarin. Siis mistä voi tarkistaa tuon summan mikä bonusta on tällä hetkellä kertynyt? En sieltä netistä mistään löydä koko vuoden ajalta kertynyttä summaa!

ostanu jo viime vuonna esikoisel lassie ja kuopuksel remu!tosin kuopuksen remu taitaa ol pari numeroo liian iso ku jäbä nyt himpun vajaa 80cm =) ja haalari o kokoa 92cm!

Mä oon käyny etsimässä, mutta ei löydy sopivia värejä. Sitte mulla oli eilen jo kärryissä molemmille haalarit, mutta tulin siihen tulokseen, etten maksa 250? haalareista, joita käytetään muutaman kuukauden :ashamed: Mistä postimyynnistä vois kattella haalareita? Täälä ainakin kaikki haalarit on niin ruman värisiä ja nuo cittarissakin olevat lassiet(?) oli mustia tai tummansinisiä :x

Juu, remu travalle haalari on ja 2-os. lindexin toppapuku. Molemmat tosi siistejä käytettyjä ja mun mielestä nätempiä,ku mitä tän vuoden uusia on kaupoissa nähny. Viking goretexit ostan käytettynä ja sit uudet kuomat viel.

Yhteistyössä