Joko näkyis...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ovistesti plussaa pe 12.3. Eilen 26.3 nega. Ei varmaankaan voi enää muuttua plussaksi? kierto yleensä sen 28 päivää. Nyt kp29/28. Nyt kolmena päivänä välillä sattunut maahan niinku menkat alkais,mutta menee aina ohi. Ei muita oireita. Pitäis varmaan jo näkyä jos olis plussa tulossa. Ainakin haamu olis pitänyt olla tuossa eilisessä testissä? oli herkkä testi.

kyllä se pitäis periaatteessa jo näkyä, mutta onhan noita harvinaisempia (esim, mun siskolla), että ei näkynyt kun vasta sit kun menkat oli viikon myöhässä ja sillonkin ihan haaleana. Ja oli tiedossa kans ovispäivät jne. Eli ihan yksilöllistä, mutta yleensä kyllä siis näkyis kyllä tossa vaiheessa. Tietysti jos ei ole menkat alkanut niin periaatteessa mahis on. Tosin jännittäminen voi myös siirtää menkkoja. Toivotaan parasta!

Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Jäikö sulla ovistestejä yli? Sillähän näkisi.

itseasiassa jäi ja tein yhden laimeasta päiväpissasta jokunen tunti sitten. Tuli selkeä viiva mutta kuitenki haaleampi kuin kontrolliviiva...Pitää huomenna aamulla kokeilla vielä ovistestillä ku ei ole enää raskaustestejä.

Ovistesti ei ole raskaustesti, vaikka joskus viivaa tulee siihenkin. Minulla ei ovistestit näytä mitään. Viimeksi huvikseni kokeilin, kun tästä aina niin puhutaan. Useimmiten tuossa vaiheessa herkät testit näyttää jo. Itse olen selkeitä haamuja saanut dpo 11 alk.

No tämä oli aika hailakka viiva ovistestissa...Itse kokeilin ovistetestilla ennen raskaustestiä ja sain paljon vahvemman viivan kun kontrolliviivan. Seuraavana päivänä myös raskaustesti näytti plussaa.

Ovistestissä testiviivan tulee olla vahvempi kuin kontrolliviivan että tarkoittaisi raskautta, muuten ei mitään merkitystä. Kokeiltu raskaana ja ei-raskaana joten tiedän kokemuksesta. Ovistestiin tulee näet ennen menkkojakin haalea testiviiva, joskus jopa saman vahvuinen kuin kontrolliviiva mutta viivan tulee siis olla vahvempi ihan kunnolla ja selkeästi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ok,elikkä sen viivan pitää siis olla vahvempi kun kontrolli että voisi merkitä jotakin? nyt menossa kp30/28. Jospa ne menkat sitte alkais.

Juuri näin. Ja onnea yritykseen, pidetään peukkuja et tärppää vielä. :)

Yhteistyössä