Joko lapsiluku täynnä? Montako löytyy, montako haaveissa?

• Viestiketjun aloittaja Galluppi
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Yksi lapsi, tyttö 3v ja tämä on tässä.

Kysymys muut yhden lapsen äidit ja isät, joilla lapsiluku täynnä, törmäättekö usein kysymykseen, miksi ette halua enempää? Eikö nyt toinen ainakin kannattaisi?

"Yksvaan"
Eli joko on muksut tehty? Ei olisi katastrofi jos yksi vielä tulisi...
Montako on, tyttöjä vai poikia? 1 tyttö, 3 poikaa
Monestako haaveilette? Kolmesta alunperin, nälkä kasvaa syödessä, ikää vaan jo 41 v.

Omia lapsia 5 ja yksi bonuslapsi päälle.
Mies haaveilee vauvoista, mutta katsotaan nyt-itsellä ei ainakaan kuumetta vielä.
Nuorin on 3 v.
Mä luulen että mun miehellä on ikuinen vauvakuume, eli vauva ei auttais asiaa.
Hän nukkui nuorimman kanssa vuoden päivät kaikki yöt, eli tietää mitä on yöheräilytkin.
Sekään ei hillinnyt kuumetta, eli väärin luulin!!
:whistle:

"joo"
5 lasta on, on tyttöjä ja poikia. Nuorin jo 5 ja vanhin muuttaa ensi vuonna pois kotoa. Eli meillä lapsiluku täynnä. Se oli jo oikeastaan aika selvä sen jälkeen, kun viides oli syntynyt. Tuli vaan tunne, että se oli tässä nyt eikä enempää tule.

En enää kaipaa sitä vauva aikaa, en kaipaa sitä kaikkea opettamista joita joutuisi uudelle tulokkaalle opettamaan, en kaipaa yöheräilyjä, en kaipaa puklailuja enkä vaipanvaihtoja. Kenenkään kavereiden tai sukulaisten vauvat ei herätä mitään tunteita eikä kiinnostusta.

...
Yksi poika ja toinen lapsi masussa tulossa, sukupuolesta ei tietoa.
Luulen että kolmannenkin saatan haluta, mutta sillä lähemmäs viiden vuoden ikäerolla mikä näillekin nyt tulee.

Kristah
Eli joko on muksut tehty?
Montako on, tyttöjä vai poikia?
Monestako haaveilette?
Ei ole vielä muksut "tehty".
1 on, poika.
Haaveilen ehkä kahdesta lisää, miehen haaveista en tiedä. Toivoisin ainakin toista lasta, sisarukseksi esikoiselle... kaikki siitä eteenpäin on vaan "plussaa" josta en osaa edes kovasti haaveilla.
Jos mies ei taho enempää lapsia niin sitten varmaan hankin niitä jonkun toisen kanssa koska ei meidän yhteiset unelmat näemmä muutenkaan ole enää yhteisiä joten mitä väliä...

Yhteistyössä