Mulla, yllätys yllätys, Kurkoo (tölkissä )
MUKSU1 17.08.2008 #12 Alkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree: Mulla, yllätys yllätys, Kurkoo (tölkissä ) Click to expand... Kuin myös ( Yllätys yllätys )
Alkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree: Mulla, yllätys yllätys, Kurkoo (tölkissä ) Click to expand... Kuin myös ( Yllätys yllätys )
TUNDRA-arjen sankari- 17.08.2008 #14 Kurkoa tölkissä, vielä tovin, muutman huikan päästä pitää ehkä avata uus, tai jättää avaamatta.
Vacca Foeda 17.08.2008 #15 Ei mitään mut syötyä on tullu senki edestä :ashamed: :ashamed: :ashamed: Ihan sika olo :x
H-a-n-n-e 17.08.2008 #22 Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85: El Tiempoa Click to expand... on muuten han hyvää ja HALPAA Mulle teki mies mansikkapaukun.... tosi namia, ihan vaan sen kunniaksi että poika nukahti viimeinkin, oli pikkasen erilainen päivä kuin normaalisti
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85: El Tiempoa Click to expand... on muuten han hyvää ja HALPAA Mulle teki mies mansikkapaukun.... tosi namia, ihan vaan sen kunniaksi että poika nukahti viimeinkin, oli pikkasen erilainen päivä kuin normaalisti
Ei Niin Kevyt Keijukainen 17.08.2008 #25 tölkissä olis vielä vähän kopparbergin vadelmaa, ja jos lisää mieli tekee ni löytyis olutta