Tervetuloa todellisuuteen. Erotiikka alalla ammattimainen tarkottaa jotain ihan muuta kun balettimaailmassa :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja äiti21:Ihan sama. Jos mulle sanotaan että joku on AMMATTIMAINEN, odotan myös että hän on AMMATTIMAINEN. Mutta ymmärrä vain väärin, ei ole minulta pois.Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Takerruit sitten siihenAlkuperäinen kirjoittaja äiti21:Missä olen haukkunut tukiaisen ulkonäköä?Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Ehkä Tukiainen on nolannut itsensä. Mutta kummasti silti poliitiikot sitä jahtaa Tai ihmiset MAKSAA että näkee hänen "tanssivan".
Jaa miksi tanssia jos ei osaa? No varmaan siksi kun seksi myy. Ja aina löytyy miehiä jotka maksaa. Ehkä jopa sun makuuhuoneestas?
Julkkiksetkin ON ihmisiä. miksi heitä pitäisi arvostella (= haukkua)? Katos kun KAIKILLA on tunteet.
Diggaatko sä sitä jos sun ulkonäköäsi jatkuvasti mollataan? Epäilen...
No jatkakaa te mammat tätä jokapäiväsistä "linkittäkää karseiden julkkisten kuvia" ym toisille NAISILLE nauramista. Kaipa se on ainut ilonne. Vähän enemmän inhimillisyyttä elämäänne vois kyllä mahtua.
Onhan teitä naureskelijoita tullut nähtyä tähän ikään.
Antaa "tukiaisten" tanssia.
Miksi tänne ei kukaan linkitä jatkuvasti vaikka Matti Nykäsen live showta?
Miksi aina linkitykset kohdistuu TOISIIN NAISIIN?
Kertokaa naureskelijat se mulle. Haluisin tosiaan tietää.