Joko jonkun muun ajatukset käyneet Joulussa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joulutonttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joulutonttu

Vieras
Mä olen jo alesta joululahjoja ostanut, suunnitellut tämän vuoden jouluvalojen paikat, pohtinut tuleeko joulukuusta vai ei, miettinyt millaisen joulukoristelun teen talolle, mitä jouluruokia teen, kiertänyt nettikaupat pohdiskellen tulevia joululahjoja.. Vähän höntti olo tuli kieltämättä kun tajusin, mutta toisaalta, Jouluun on enään viisi tilipäivää ja meillä suuri suku ja tykkään ostaa kivat lahjat.

ei oo käyny...ennen tätä aloitusta :D nyt rupesin miettimään sitä ihanaa rauhallista ja kaunista aikaa...lahjoja ei onneksi tarvi stressata, riittää että pikkusisaruksilleni ostan yhet lahjat, sekä kummipojalleni jotain. ja miehelle, ja vanhemmilleni, miehen vanhemmille...no olihan siinä, mutta ei me mitään kallista osteta ikinä.

Joululahjoja on tullu jo aloiteltua ja mietittyä. Sisko laittoi jo viime kuun 24. päivä viestin, et tasan puoli vuotta jouluun! Joko aletaan lahjoja miettimään?

Piti sille vastata, et on jo mietitty :D Mie tykkään aloitella ajoissa, ettei tuu kiirettä.

Eilen löysin miehelle paidan, ja urheilukerraston -70% alesta, ja aion jouluksi ne säästää. Tosin isäinpäivä on kyllä sitä ennen, joten joutunen toisen jo silloin lahjaksi antamaan...
Elokuussa alan tekemään kortteja ja lahjoja, jotta ennätän jouluksi saada valmiiksi.

minä löysin 5v joululahjan lelukaupasta :)
Mä ostan elokuussa yhdelle, syyskuussa toiselle, lokakuussa kolmannelle lapselle jne. niin ei oo niin suuri rahanmeno sitten joulukuussa eikä tartte rynnätä jouluruuhkaan sekaan :)

Kieltämättä on käynyt jo mielessä..:D

Meillä on talon osto projekti meneillään eli ensimmäinen joulu OMASSA talossa olis edessä,ja kaiken kruunaa viellä se että meidän esikoisen LA. on 29.7 eli ensimmäinen joulu myös meidän lapsen kanssa<3 Kotona tahtoisin olla kyllä kovasti vaikka aina ennen joulut on vietetty vanhemmilla:) Viime joulun mun avokki oli myös mun vanhemmilla,koska sen vanhemmat asuu pohjosessa ja sinne on vähä alle 700km matkaa eli tosi pitkä matka ajaa autolla( se tulee halvimmaksikin )...

Yhteistyössä