Joko joku on lukenut Potterin loppuun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kreecher
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mie :xmas:

Tosin, olin sitä sillon kahden aikaan yöllä jonottamassa, mut jos joku kysyy en varmasti myönnä mitään :saint: Siinä teki vaan mieli hidastella sitä lukemista, ennenkuin kaikki jännitys on ohi, ja palaa tylsään arkeen :)

Mie kävin sen ostaan jo la, mutten oo vielä lukenu! Sain nimittäin tänään tietää että Kuopioon suunnataan sitten töihin! Jätän sen sitten sinne iltalukemisiksi! Paitsi täytyy tunnustaa, olin niin IDIOOTTI ja luin vimpan kappaleen :D Oon aina ollu tällänen lukija, että luen lopun ja jos on hyvä niin luen koko kirjan! Outoa, kyllä tiedän! :D :D

Sain kirjan loppuun jo eilen. Homma olisi ollut jo sunnuntaina kasassa mutta lauantaina ei ehtinyt lukea kovin kauan :D. En ollut yöllä jonottamassa sentään :). Tykkäsin, nyt saa vaan pitää miestä jännityksessä kun se odottaa suomennosta..

Alkuperäinen kirjoittaja Perussuomalainen LEHMÄ:
Mie kävin sen ostaan jo la, mutten oo vielä lukenu! Sain nimittäin tänään tietää että Kuopioon suunnataan sitten töihin! Jätän sen sitten sinne iltalukemisiksi! Paitsi täytyy tunnustaa, olin niin IDIOOTTI ja luin vimpan kappaleen :D Oon aina ollu tällänen lukija, että luen lopun ja jos on hyvä niin luen koko kirjan! Outoa, kyllä tiedän! :D :D

HÖPSÖ
:D

ARGH! Ei saa kehua liikaa :D
En malta olla kohta lukematta loppuakaan ;)
Juu-u olen ollu AINA ihan 'höpö' kirjojen lukija :ashamed:
Mutta ku ei se pantterikaan pilkuistaan pääse :saint:
No jos ei malta mieltä niin ainahan sinne Kuopioon voi käsitöitä viedä :whistle: :D

Yhteistyössä